Samsung Star S5230

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Charles

Re: Samsung Star S5230

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 19:57

Dat is wel prettig ja.. Ik ga morgen eens naar de Vodafone winkel om te kijken wat mogelijkheden zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 17:48

Ik heb ook een Samsung Star sinds net :D de La Fleur :D
Alleen ben in gevecht met het batterij klepje :+

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 17:58

MissPromiss schreef:
Dus een die op druk reageert en dus met een pennetje bediend kan worden.

Uhm toch niet hoor.. Ik dacht dat eerst ook maar toen stond ik daar in de kou met mijn pennetje! Op mijn nagels reageert hij ook niet, enkel als je met de vinger drukt werkt hij. En als mijn vingers kou zijn, reageert hij ook niet. Daarom ging ik er vanuit dat hij enkel op warmte reageerde..

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 21:57

Ik duik even terug in het topic, mijn telefoo doet de laatste tijd heel sloom weten jullie waardoor?

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 22:36

Zet je hem wel eens uit? Dat zou hem sloom kunnen maken, of staat hij misschien heel vol?

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 21:42

Ik zet hem af en toe uit, en heb er een geheugenkaart in!

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 21:44

Maar staan de afbeeldingen en muziek enzo ook echt op de geheugenkaart? Want er gaat nog wel eens wat mis met de foto's dat mensen het idee hebben dat hij wel op de geheugenkaart komt maar dat hij toch op de telefoon staan. Als dat niet zo is en je hebt gewoon voldoende ruimte durf ik het zo niet te zeggen. Als het echt heel vervelend wordt denk ik dat je het beste hem kunt opsturen voor een softwareupdate..

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 21:45

Hea het is ook altijd wat me mijn telefoons, ik weet 100% zeker dat ze op de geheugenkaart staan!

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 21:46

Haha balen, anders was de oplossing een stuk gemakkelijker geweest :P

Beau_Myrthe

Ja, zeg dat wel.
met verplaatsen naar de geheugen kaart is die echt heel traag!
Laatst bijgewerkt door Beau_Myrthe op 16-02-10 21:46, in het totaal 1 keer bewerkt

__Marije__

Wat voor geheugenkaart heb je er in? Hoeveel gb?

Edit: Maar is je telefoon traag in de menu's of met het verplaatsen? Dus is hij alleen traag als je de geheugenkaart erin betrekt?

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 21:50

Nee, ook van menu naar iets. volgens mij zit er een 6 in!

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 21:57

6 bestaat eigenlijk niet := 2, 4 of 8? :P

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 23:15

Ik kan hem niet meer editten, maar een 8GB kaart kan de star eigenlijk niet goed aan en dat kan hem traag maken..

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 17:18

Mensen die trouwens zo'n lederen case voor de star overwegen te nemen, het kan ook echt onhandig zijn :=
Ik zweer erbij hoor, want het ziet er mooi uit en is stevig. Maar hij zit bij mij dicht met een magneet, en ik heb nu al voor de derde keer dat mijn bankpas per ongeluk bij die magneet in de buurt kwam en ik dus wéér een nieuwe bankpas aan moet vragen.... Dus het heeft ook zo z'n nadelen :')

Liezzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 16:39

Hallo mensen .
Ik heb een witte samsung star te koop.
Bij intresse kun je pb'en

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 18:43

Het is hier geen verkooptopic neem ik aan .. ;)

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 16:31

Ik ben trouwens op zoek naar een hoesje voor mijn star... Nu gebruik ik zo'n leren case die al een paar keer voorbij is gekomen, die dicht zit met een magneetje. Geweldig ding, maar ik gooi vaak mijn telefoon en mijn bankpasje per ongeluk samen in een tas of op bed of wat dan ook. Oftewel, sinds ik mijn star heb heb ik ook al 3 bankpasjes moeten aanvragen omdat ze steeds gedeactiveerd worden :')

Ben nu op zoek naar een nieuw hoesje oid.. Ik zie een paar keer een siliconen hoesje voorbij komen? Wat voor hoesje/bescherming hebben jullie, en waar gekocht?
Voor de duidelijkheid: ik wil NIETS met magneten (dus geen leren case) en heb zelf al wel een screenprotector..

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 17:00

Ik heb een sokje voor mijn Star, beschermt prima! Ik doe mijn telefoon wel in een apart vakje in mijn tas, dus niet bij de rest van mijn spullen. Hierdoor is de kans ook kleiner dat hij beschadigd.

vroli1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 21:04

heey.. dit is wel handig.. ! denk dat ik ook deze telefoon ga kopen.. ben er nog niet helemaal uit.. ;)

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 13:17

zo, hele topic doorgeworsteld, 3 dagen over gedaan ;) maar ik ben aan het end! hahaha!

Ik heb net een (zwarte) Qwerty gekocht en moet zeggen prima ding! Nog even wennen uiteraard maar nog geen ervaring met broekzakbellen gelukkig dankzij de tips die hier voorbij zijn gekomen!
Ook internet profiel op UIT gezet zodat ik daar ook geen ongelukken mee heb, heb geen internettegoed dus gebruik is duur, ik wil wel in noodgevallen op Internet kunnen maar niet voor onzin dingen zoals op bokt, dat doe ik thuis wel. Zo verslaafd ben ik nou ook weer niet :D

Ik heb m in een (echt)leren beschermhoesje, in de vorm van een ´sok´dus niet met metalen sluiting of flipcase en het bevalt tot nu toe goed. Er zit zo´n trekbandje aan waarmee je m snel uit het hoesje haalt.
Ik ben geen touch telefoon gewend en deze is wel heel gevoelig! scrollen is wat lastig en ik gebruik dus vaak de pijltjes van het toetsenbord, werkt ook prima!

Mijn vorige telefoon was ook een Samsung en die doet het nog steeds en heb ik in mei 2005! gekocht, is al ontzettend vaak gevallen, zat altijd in mn broekzak met sleutels erbij, heeft ponykampen doorstaan en ik kon er dus heeeeeel moelijk afscheid van nemen en heb ook lang gezocht voor in een vervanger heb gevonden. Toch weer bij Samsung uitgekomen vanwege ´ervaring uit het verleden´;) Nu hopen dat deze ook zo lang mee gaat (en anders ligt die andere nog in de la ;) )

Ook aardig handig inmiddels met bestanden overzetten op geheugenkaartje, had nog bleutooth dongel dus geen datakabel nodig!
Wat ik wel irritant vind is die widgets van telegraaf en buienradar en zo, dat je die niet eruit kan gooien, ik gebruik ze toch nooit dus wil ik ze ook niet zien, maar dat kan blijkbaar niet ze staan niet bij de instellingen ertussen.

Ik lees hier ook steeds over een drieluik aan foto´s, die heeft de qwerty niet, ik kan maar op 1 plek een eigen foto plaatsen en dat is op het beginscherm waar de widgets ook zitten. Het menuscherm is achtergrond zwart, of kun je daar ook een foto kwijt?

Muziek is prima, geluid is goed alleen oordopjes zitten niet zo lekker, moet even andere uit gaan zoeken.
Muziek zoeken is niet nodig, bij de radio geeft ie zelf vaak al de info mee dus geen gebruik van internet.

Ben alleen aan het goochelen met de afspeellijsten, erg onhandig dat ie muziek afspeelt en dan je ringtones er tussendoor gooit, zit je eerst lekker muziek te luisteren en dan krijg je soms zo´n idiote ringtone tussendoor. Iemand een handigheidje hoe je die kunt splitsen?
Op de geheugenkaart staan ze in verschillende mappen maar als je de MP3 speler gebruikt en alle bestanden selecteert kun je dus geen map kiezen.
Ik heb nu 2 afspeellijsten gemaakt en de ringtones van de muziek gescheiden maar het werkt nog niet optimaal. Ik heb geen ervaring met MP3 spelers verder dus misschien is er nog een handig idee?

Moiryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 14:33

@cissy Kan je niet gewoon zo'n extra mapje aanmaken en daar je muziek in plaatsen?

Ik krijg zelf de nieuwe 'versie' van de samsung star. Deze ziet er ietsje anders uit, is hetzelfde als de gewone, heeft alleen 5 mp camera en wifi :)

Ik zit nu al op Ebay te kijken voor hoesjes. :')

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 14:38

extra map heb ik aangemaakt, maar bij afspelen gaat ie toch vaak husselen met de bestanden, ik doe dus ergens iets niet goed ;)

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 19:25

Ik heb gewoon een afspeellijst gemaakt en alles daarin gedaan behalve de ringtones. Moet wel zeggen dat ik er maar 1 ringtoon op had, ik deze via de muziekspeler heb gewist en nu is hij dus helemaal verdwenen. Niet aan te raden dus :Y)

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 16:43

ik weet waarom ik niet meer ingesteld krijg dat hij trilt als ik hem aanraak volgends mij is mijn trillen stuk (:): hij trilt ook niet meer bij bellen of smsen