Je kan bij veel winkels wel gewoon kijken hoe de kleur in het echt is. ook als je hem via internet koopt loop gewoon een keer de elektronica winkel in en kijk welke kleur je het mooist vind IRL. bij de meeste winkels bijten de verkopers niet .
Seraphim
Geplaatst: 14-05-09 15:52
Hier in Spanje bijten ze wel hoor, hahaha Ik heb pas gisteren een beetje rondgekeken op de site van Apple, maar denk dat ik hem wel gewoon in de winkel koop.
Ik twijfel echt over welke kleur ik moet kiezen Mijn overleden mini was blauw, en ik denk dat ik op paars misschien snel uitgekeken raak. Die zwarte/grijze vond ik juist weer heel stijlvol.
Mijn Ipod doet ineens niets meer. De batterij was niet leeg, maar hij doet niets meer. Hij wil niet aan of wat dan ook! Als ik 'm ga opladen aan de pc, gebeurd er niets. Niet op de Ipod en niet op de pc.
E hij staat niet meer op hold (klinkt misschien wel heel stom maar mijn zus roept wel eens help hij doet het niet meer en dan kom ik kijken en schuif ik de hold eraf dat heeft ze dan helemaal niet door.) Hoewel die dan eigenlijk wel zou moeten reageren op de comp.
Die van mij reageerde bij gewoon vastlopen ook wel op decomp alleen dan wilde itunes hem met alle geweld herstellen.
Sence
Geplaatst: 15-05-09 14:18
Gebeurd niets...
Hij staat ook niet op hold nee. Ik probeer het straks dan nog wel eens met de pc... Zal toch iets moeten doen
Ik vind het een beetje moeilijk, de laatste beschermt het glas maar de eerste 2 vind ik het leukste (in vele soorten te krijgen) maar dan moet ik er nog een sok oid omheen om hem ook bij het glas te beschermen... wat hebben jullie?
Ik vind dat ze door die stickers een beetje op een namaak iPod gaan lijken.
xDramaQueen
Geplaatst: 17-05-09 19:48
nou ik vond het zo leuk omdat er 1 van hello kitty was maar ik weet nu al dat ik die sok toch niet gebruik, ik heb een hekel aan een sok namelijk, ik denk toch dat ik de laatste neem... kan hem alleen hier in NL niet zosnel vinden, waar vind je er veel? mediamarkt en dixons hadden bijna niets.
Ik heb trouwens nog een vraagje over iTunes. Wanneer word 'onlangs toegevoegd' ge-refreshed? Heel m'n bibliotheek staat er nu in, verschrikkelijk irritant.
Yasmine
Geplaatst: 17-05-09 20:07
Rechts klikken in het linkerkolommetje op de naam van die playlist > edit smart playlist en dan krijg je dit:
heb even een vraagje aan de creative zen eigenaren. Ik heb een creative zen v plus, en een universele oplader. Nu ben ik alleen het verloopstukje van de oplader kwijt. Heeft iemand die misschien voor mij? Dan hoef ik namelijk geen hele nieuwe oplader te gaan kopen groetjes
Kan iemand mij misschien helpen. Ik heb de iPod touch, en ik probeer uit te vinden hoe je er (gratis) spelletjes op kan zetten, op de site gezocht, spelletjes gevonden, gedownload, maar hoe moeten ze nu naar mijn iPod? Via Itunes ja.. maar hoe?