Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stephanie_86 schreef:Hier ondertussen ook wanhopig aan het worden. Let wel we zaten op nog geen 150 euro per maand en kregen elk jaar terug. Deze bedragen zijn meer als m'n hypotheek. Ik wordt er helemaal verdrietig en gestrest van.
[ [url=m/oAwTT9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ocz0aa.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WbZsyZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Florale schreef:karuna schreef:Eh de rekensom van hierboven ontgaat me, je moet ruim 250 euro extra per maand betalen om een rekening van 1420 euro te vermijden? Over hoeveel maanden moet je dat extra bedrag erbij betalen?
In februari komt de eindafrekening
Een gezin van 4 trouwens
Suzanne F. schreef:Jeetje niet te geloven die bedragen. Bizar toch. Dat je meer aan gas en licht moet betalen dan aan huur of hypotheek. Waar stopt dit vraag ik me af? De prijzen gaan alleen maar verder omhoog. Krijg je dan een maandelijks voorschot van 2000 euro ofzo? Dat kan toch niet.
Fitzroy schreef:Dit is toch niet normaal meer. Ik mag hopen dat de kabinetsleden ook zo’n enorme verhoging voor hun kiezen krijgen. Maar ja, de oplossing zie ik ook niet heel snel. Links- of rechtsom moet het toch ergens betaald worden.
karuna schreef:Ik houd mijn hart vast ook voor mijn papa, tot nu zat hij vanwege vast contract nog goed maar hij heeft ook "de mail" van vattenfall gehad alleen staat er geen maandbedrag bij vermeld.
Suzanne F. schreef:Florale schreef:[quote="karuna
In februari komt de eindafrekening
Een gezin van 4 trouwens
Dan is het wel netjes dat ze nu een waarschuwing sturen. Anders komt de klap in februari.
Fitzroy schreef:Maar snijd je jezelf dan niet in je vingers? Dan moet je zometeen wel heel veel bijbetalen, Gitana,
Stephanie_86 schreef:Hier ondertussen ook wanhopig aan het worden. Let wel we zaten op nog geen 150 euro per maand en kregen elk jaar terug. Deze bedragen zijn meer als m'n hypotheek. Ik wordt er helemaal verdrietig en gestrest van.
[ [url=m/oAwTT9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ocz0aa.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WbZsyZ.jpg]Afbeelding[/url] ]