Bij Torx moet je gewoon een goed passende bitmaat hebben, met een kruiskop kom je nog wel eens weg met een te kleine/grote maat en dat levert veel frustratie op :
Prairy
Geplaatst: 09-12-23 23:40
Hier ook torx. Er gaan hier een paar duizend schroeven door per jaar
En inderdaad, goed bitjes of heel erg veel bitjes en dan op tijd vervangen.
Ik had laatst bij de Gamma een aanbieding voor die rekken waar Judith het over had, 175 kilo draagkracht per plank. € 19,99 in de aanbieding, normaal €39,99. Die zijn inderdaad echt een heel stuk steviger als wat je nu hebt gefabriceerd. Plank onderin is wel nodig voor de stabiliteit.
webster543
Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-23 00:07
Bedankt voor de tips met de plank, ga ik morgen veranderen!! En ik ga kijken voor die die jullie aanraden. Toevallig iemand een screenshot? Dat ik zeker de juiste kies.
Ja, het schroefmachine is niet van de Aldi, maar ook niet van Makita of zo. Dus waarschijnlijk zal het ook met de kwaliteit te maken hebben
Ik had ook wifi problemen, de rooter staat beneden in de kelder en komt dus niet tot boven. En de gewone 5G komt niet tot binnen door de lagen isolatie heen. Via Telenet twee speciale versterkers besteld ( kosten 2€ huur per maand). Eentje staat in de woonkamer en ik heb nu volle ontvangst tot in de slaapkamer. De andere is voor de stal, zodat ik in de toekomst daar camera’s kan hangen.
Met bitjes valt of staat het ook wel met zorgvuldig schroeven, dus niet te ver doordraaien, je bitje alleen laten draaien als hij echt goed passend, goed diep in de schroef zit enzo
Torxjes zijn ideaal inderdaad Mijn vader is timmerman dus wij gebruiken ze dus al vele jaren en als je dan toch weer ergens kruiskoppen bij krijgt voelt dat echt heel armoedig
Het is een speciale functie die “vloer drogen” heet. Gaat eenmalig tot 25° door elke dag 1° te dreigen. daarna wordt die ingesteld op de normale temperatuur.
Veel plezier van zijn pensioen en veel klusplezier!
Je bitje goed recht op de schroef zetten … Eigenlijk als je hem gewoon goed recht er op zet en goed in de boor hebt zitten sloop je ze niet zo snel. En torx
Ik zal er aan proberen te denken voor toilet nummer twee, Prairy
Links en rechts zitten buizen, recht een grote en twee kleine. Vandaar de ongelijke hoeken. Ik ga het nog verder afwerken, bovenkant en zijkanten. Ik kreeg ook de tip om er twee leggers tussen te zetten, voor wat spulletjes. En dan een laagje verf.
Als je de randen nog gaat afwerken met een latje erlangs is dit een handige manier om de ongelijkheid van de muur in de afwerklat te verwerken: https://www.youtube.com/watch?v=9-cYp73ewEE