ik ben steeds allang weer vergeten wat er gebeurd is, een hoop 'ojaaaa' momentjes
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik ben steeds allang weer vergeten wat er gebeurd is, een hoop 'ojaaaa' momentjes
Muga schreef:'t nadeel van Instagram zijn wel de spoilers voor je updates hier haha.
Maar zo leuk om te zien!
Al neem ik hier in het topic vaak wat meer tijd/ruimte om het hele proces te vertellen en op insta (behalve misschien de story... maar die is snel weer weg
) echt alleen het eindresultaat deel 
DeniseES schreef:Dan is het wel weer een voordeel dat je zoveel achterlooptik ben steeds allang weer vergeten wat er gebeurd is, een hoop 'ojaaaa' momentjes
En in 't echt is 't dan alweer verlept
xXutopiaXx schreef:xelodi schreef:Wat een droom! Ik heb je topic deze week vol plezier uitgelezen en ook eens bij mijn vriend onder de neus gelegd om te laten zien wat hij later kan verwachten![]()
![]()
Vanaf nu ben ik een stille maar fanatieke meelezer
Wat leuk dat je alles hebt gelezen!!Dankjewel!
En heel leuk dat je ook zo'n toekomstbeeld hebt
Zag je volgens mij op Instagram ook al voorbij komen
xelodi schreef:Klopt haha dan kan ik tijdens het studeren wegdromen met jou buitenritjes
En gezellig 

Zo mager:
Langzaam knapte ze weer op!
En nu is er niets meer aan de hand!

We hebben de paal een keer omgedraaid, in de hoop dat het draad aan de binnenkant ging voorkomen dat ze op de paal zou kauwen..... niet dus

Hopelijk kunnen we zo voorkomen dat ze de paal verder ontmanteld en dat ie straks omvalt 

Lekker de sproeiers aan 

Toch ook wel bijzonder hahaha

We kregen een hele mooie verrassingsdoos toegestuurd
Die Flitsie natuurlijk ook even moest komen bekijken 

Ze zijn er zo blij mee 

Tis nog vrijdag ook nu (terwijl ik dit type), dus: happy bunnybuttfriday!!!

Zo grappig hoe ze altijd ergens op moeten zitten 

Lekker nieuwsgierig ding

M'n moeder was wel weer in d'r nopjes, die waren er toevallig en mocht mijn haar wassen
Kon er zelf niet goed bij en m'n lieve mama was weer gelijk in d'r verzorgende-mama-rol
Heeeeerlijk met m'n haar gepield.....

En dan houdt ie zich ook keurig in! Maar nu met mij hadden we er allebei ff behoefte aan om 'onze' benen te strekken!
Zaaaalig!! Hij hinnikte het letterlijk uit! Of 't was angst, of eenzaamheid
Anyway, volgens mij vond ie 't wel lekker

Zijn in de schuur begonnen, ja... toen al
Alles een beetje op (proberen te) ruimen! 

Daar hoort natuurlijk ook een lekkere lunch bij 

Mooi rondje.... 

Waar we een van de vorige bewoners van ons huis tegenkwamen, die ook trouw meededen met de tocht
Superleuk!!
Klaar voor de start!
Hier nog lachend 

Blue met z'n emmer

zonnebloem18 schreef:Genieten weer, nog een beetje zomergevoel nu het weer kouder aan het worden is.
Wat hebben jullie toch een prachtige plek.
Nibbit is toch wel de knapste hoor, wat is hij mooi getekend.
Leuk die puzzeltocht, ik ben geen fietser, maar op die manier is het nog wel leuk.
Logeerkamer is echt prachtig geworden. De sfeer straalt er vanaf, weer eens wat anders dan alles wit. Is ook een mooie om te vergelijken met voor en na foto's. Deze kamer had dat Penny behang toch?
Dankjewel
Ik moet bekennen, het begint nu een beetje écht als thuis te voelen... was eerder al een ontzettend fijne plek, maar toch nog steeds een beetje een rusteloos gevoel ofzo
maar de laatste weken daalt het dan toch wel in dat het echt van óns is, dat we hier mogen blijven
De paarden zijn ook allemaal zo at ease nu

Haha.. en we zijn nog niet klaar, maar alles op z'n tijd en er wordt nu al geregeld gebruik van gemaakt
We willen de muur achter het bed nog bekleden met echte houtschijven, maar deze moeten we nog ergens laten zagen
En er moeten nog schilderijtjes/boekenplanken aan de muur 

Maar ben zó blij dat ik hem aangehouden heb
Vind 'm zo knap en hij is zoooo lief en zachtaardig 
Citaat:Ik kan echt niet tegen etende mensen, maar hoe die konijntjes eten... dat is toch ZO enórm schattig
Ze zijn weer met een nieuw graaf project begonnen, ik denk dat ze nu naar Afrika gaan. Lys_PPA schreef:Leuk weer een update! En die laatste blik van Blue haha, ondeugend
Lekkerdier 
Toverbal schreef:Nou die ene van mij wil je niet zien eten hoor, is net Godzilla![]()
Ik voer ze nu ook apart bix, want de bruine eet echt als een waus en dan gaat zij snel over op de voerbak van haar zuster, die al duidelijk begint in te vallen.
Leuke update weer! Storm heeft zn schattig koppie![]()
Schrikken van Snow, gelukkig is zij weer bijgekomen. Je vraagt je dan toch af wat zij uitgespookt hebben.
Oh die nacho's
Ja... sommige beestjes kunnen er wat van 
Gelukkig vinden alle diertjes Storm ook heel erg leuk
Hij heeft Snow er echt weer bovenop geholpen!
Week niet van haar zijde! De DA heeft ook nog gekeken of ze was aangereden, maar daar kon ie ook geen tekenen van vinden. Dan zijn meestal de nageltjes afgesleten, omdat ze zich op het laatste moment toch schrap zetten vaak.. maar dat was ook niet.. 

MarliesR schreef:Echt een enorm verschil met de logeerkamer zo ja!
De nijntjes zijn echt zo schattig

sureido schreef:Haha jou updates vind ik altijd zo lekker

Prairy schreef:Oh ik ben gek op wassende konijntjes...
Die witte van mij mag wel iets vaker zijn oren wassen, hij heeft dipdye orenZe zijn weer met een nieuw graaf project begonnen, ik denk dat ze nu naar Afrika gaan.

Heerlijk dat graven, vinden ze zo leuk.. beetje jammer van je tuin alleen

De hele familie aan dezelfde rol
Zelfs paps doet mee vanaf de andere kant 

Ik heb echt zitten genieten 

Altijd het eerste wat je ziet als je thuis komt, z'n lekkere smoeltje 

Gezellig!!

De paarden zijn er inmiddels al wel aan gewend gelukkig, geen onrust meer als er weer 's zo'n ding overgeblazen komt 

De druif begon wel heel erg door te hangen, en echt lekker eronder zitten kon niet meer. Wij waren al een tijd van plan om er een mooie pergola te maken, maarja... prioriteiten... dus besloot mijn vader dat hij dat wel even wilde doen
Zo lief! En zo blij mee!! We hebben echt nog een hoop mooie avonden hier gehad 

Dingen vasthouden 

Terwijl wij staan te bespreken wat er verder nog moest gebeuren 

Vervelend leven 
lekker de verkoeling opzoeken onder zn harige moeder 
je pa staat er te grappig naar te kijken inderdaad
en je moeder
Wat loopt iedereen er nog lekker 's zomers bij, je zou haast naar die idiote temperaturen terugverlangen (haast) MarliesR schreef:Die pergola is echt prachtig zo onder de druif
Helaas is de druif te hard geschrokken dat ie ineens niet meer veilig in z'n kas zat
Dus we hebben niet kunnen genieten van lekkere druifjes
Hopelijk volgend jaar weer!DeniseES schreef:Die konijnenlekker de verkoeling opzoeken onder zn harige moeder
Je oudersje pa staat er te grappig naar te kijken inderdaad
en je moeder
Wat loopt iedereen er nog lekker 's zomers bij, je zou haast naar die idiote temperaturen terugverlangen (haast)

Al is 't nu de laatste dagen ook wel heel erg lekker weer
Mer1980 schreef:wauw het is inderdaad prachtig
JolisaJ schreef:Zo, ik moest even 4 weekverslagen inhalen. Dat is geen straf natuurlijk![]()
De pergola vind ik echt zo mooi, dat staat op m’n wish list voor onze tuin. Maar eerst de verbouwing van het huis maar af![]()
Wat doet Dije het goed zeg! Prachtig paard is het!
En ja de konijntjes, ik blijf elke keer ‘ohhh’ en ‘ahhh’ roepen als ik je foto’s zie!![]()
Ernstige twijfel of ik je op Instagram ga volgen, als ik nog meer konijnen zie dan sta ik straks voor de deur om er een paar te halen haha!
En insta is meer dan konijntjes hoor!
Al zie je er dan wel nóg meer van natuurlijk
Ik loop zelf ook nog dagelijks te ahhh'en als ik langs de hokjes loop
Konijntjes zijn gewoon geweldig schattig
En als baby's helemaal
DeniseES schreef:Halloooowe zijn weer 9 hele dagen verder hoor!
I need my weekly dose of Zundert...
Dankzij jou kan dat ook weer!
Als 't goed is, is dit het laatste berichtje op deze pagina, dus ik ga weer foto's verzamelen

En er blijft waarschijnlijk uit dit nestje wel een mannetje over! Dusss.......

En van de twee rechter mannetjes gaat er 1 naar een vriendin van mij die al een konijntje heeft uit ons vorige nestje
Maar we gaan haar konijntje laten kiezen binnenkort, dus ik weet nog niet welke er over blijft....