Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muga schreef:'t nadeel van Instagram zijn wel de spoilers voor je updates hier haha.
Maar zo leuk om te zien!
DeniseES schreef:Dan is het wel weer een voordeel dat je zoveel achterlooptik ben steeds allang weer vergeten wat er gebeurd is, een hoop 'ojaaaa' momentjes
xXutopiaXx schreef:xelodi schreef:Wat een droom! Ik heb je topic deze week vol plezier uitgelezen en ook eens bij mijn vriend onder de neus gelegd om te laten zien wat hij later kan verwachten![]()
![]()
Vanaf nu ben ik een stille maar fanatieke meelezer
Wat leuk dat je alles hebt gelezen!!Dankjewel!
En heel leuk dat je ook zo'n toekomstbeeld hebt
Zag je volgens mij op Instagram ook al voorbij komen
xelodi schreef:Klopt haha dan kan ik tijdens het studeren wegdromen met jou buitenritjes
zonnebloem18 schreef:Genieten weer, nog een beetje zomergevoel nu het weer kouder aan het worden is.
Wat hebben jullie toch een prachtige plek.
Nibbit is toch wel de knapste hoor, wat is hij mooi getekend.
Leuk die puzzeltocht, ik ben geen fietser, maar op die manier is het nog wel leuk.
Logeerkamer is echt prachtig geworden. De sfeer straalt er vanaf, weer eens wat anders dan alles wit. Is ook een mooie om te vergelijken met voor en na foto's. Deze kamer had dat Penny behang toch?
Citaat:Ik kan echt niet tegen etende mensen, maar hoe die konijntjes eten... dat is toch ZO enórm schattig
Lys_PPA schreef:Leuk weer een update! En die laatste blik van Blue haha, ondeugend
Toverbal schreef:Nou die ene van mij wil je niet zien eten hoor, is net Godzilla![]()
Ik voer ze nu ook apart bix, want de bruine eet echt als een waus en dan gaat zij snel over op de voerbak van haar zuster, die al duidelijk begint in te vallen.
Leuke update weer! Storm heeft zn schattig koppie![]()
Schrikken van Snow, gelukkig is zij weer bijgekomen. Je vraagt je dan toch af wat zij uitgespookt hebben.
Oh die nacho's
MarliesR schreef:Echt een enorm verschil met de logeerkamer zo ja!
De nijntjes zijn echt zo schattig
sureido schreef:Haha jou updates vind ik altijd zo lekker
Prairy schreef:Oh ik ben gek op wassende konijntjes...
Die witte van mij mag wel iets vaker zijn oren wassen, hij heeft dipdye orenZe zijn weer met een nieuw graaf project begonnen, ik denk dat ze nu naar Afrika gaan.
MarliesR schreef:Die pergola is echt prachtig zo onder de druif
DeniseES schreef:Die konijnenlekker de verkoeling opzoeken onder zn harige moeder
Je oudersje pa staat er te grappig naar te kijken inderdaad
en je moeder
Wat loopt iedereen er nog lekker 's zomers bij, je zou haast naar die idiote temperaturen terugverlangen (haast)
Mer1980 schreef:wauw het is inderdaad prachtig
JolisaJ schreef:Zo, ik moest even 4 weekverslagen inhalen. Dat is geen straf natuurlijk![]()
De pergola vind ik echt zo mooi, dat staat op m’n wish list voor onze tuin. Maar eerst de verbouwing van het huis maar af![]()
Wat doet Dije het goed zeg! Prachtig paard is het!
En ja de konijntjes, ik blijf elke keer ‘ohhh’ en ‘ahhh’ roepen als ik je foto’s zie!![]()
Ernstige twijfel of ik je op Instagram ga volgen, als ik nog meer konijnen zie dan sta ik straks voor de deur om er een paar te halen haha!
DeniseES schreef:Halloooowe zijn weer 9 hele dagen verder hoor!
I need my weekly dose of Zundert...