Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
waxmeltsenzo schreef:O trouwens wij zitten nu ook te kijken naar epoxy gietvloeren.
Iemand daar toevallig ervaring mee?
waxmeltsenzo schreef:Ja de ondergrond is een dingetje bij ons ook. Maar het dak wordt dus vervangen en mogelijk halen we de oude vloer er helemaal uit. Er ligt nu tegels, hout, laminaat, vinyl van alles wat. En mijn vriend wil overal het zelfde. Pvc vind ik ook mooi en dat kan gewoon over de oude vloer, alleen over de oude vloer heen betekend ook geen vloerverwarming. En in de badkamer wil ik never nooit geen pvc. Maar er zit een badkamer die netjes is kwa vloer dat kan blijven, er komt een tweede badkamer, dat zouden we dan kunnen betegelen, de keuken, de hal en de woonkamer en de slaapkamers kunnen pvc komen. Maar dan is dus niet alles dezelfde vloer. Dat is best nog een dingetje toch. Als echt alles dezelfde vloer moet zijn komen we toch bij gietvloeren of tegels en tegels vind ik in de woonkamer echt niks gaat niet gebeuren.
vonneke schreef:Wij zijn inmiddels uit de kleur van de vloer. Het gaat donker worden... tegen het antraciet.
waxmeltsenzo schreef:Voor mij hoeft ook niet overal dezelfde vloer sterker nog ik zou heel graag in de woonkamer hout willen![]()
En dan zou ik in de keuken wel plavuizen willen als die niet bij de woonkamer betrokken wordt. Anders moet dat wel dezelfde vloer als de woonkamer. Maar mijn vriend heeft wel echt de voorkeur voor alles het zelfde. En dan moet het voor mij een vloer zijn die makkelijk is in onderhoud ivm huisdieren een absolute must. En die ook goed stevig is. De oplevering is pas 28 april, dus we hebben nog even tijd hoor en sowieso moet eerst het dak eraf en nieuwe erop dus het heeft geen haast.
ClaudiaHS schreef:Waxmelt wij hadden in ons oude huis ook de keuken aan de woonkamer.
Woonkamer had parket en keuken tegels.
Op de overgang zat een metalen strip. Zag er echt niet raar uit hoor.
En ik ken wel meer mensen die dat zo hebben.
Parket in je keuken lijkt me niks.
En tegels in de woonkamer wel mits met vloerverwarming uiteraard
waxmeltsenzo schreef:Als het bij elkaar getrokken wordt komt er sowieso dezelfde vloer. Hoe andere mensen het doen moete zij weten, wij willen geen strips ertussen of drempels, het is niet nodig dus waarom zouden we dat doen?
We willen dus het liefst in het hele huis dezelfde vloer, en plavuizen in de woonkamer kan wel, maar vind ik lelijk door de voegen of naden die je hebt. Ik wil dat niet in de woonkamer punt.
vonneke schreef:Ik betaal volgens mij voor een nieuwe ketel en het leggen van vloerverwarming over de gehele benedenverdieping 4k.
Cardy schreef:Fee_ schreef:Echt super gaaf zeg! Hoe ben je daar op gekomen om dat zo te doen? En hoe doe je dat precies?
Ik vermoed dat ze het met muurvuller en daarna geschilderd heeft:
[ Video ]