Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pipo schreef:Ik begrijp echt niet waarom de elektricien dit niet gezien heeft. En ik zou willen (als ik jou was) dat je een week wacht bv om dan de meterstand door te geven zodat je een verbruik van 1 week kan gebruiken als indicatie. Wel fijn dat je nu eindelijk wat duidelijkheid heb. Nu nog over de rekening zelf.
pipo schreef:Ik begrijp echt niet waarom de elektricien dit niet gezien heeft. En ik zou willen (als ik jou was) dat je een week wacht bv om dan de meterstand door te geven zodat je een verbruik van 1 week kan gebruiken als indicatie. Wel fijn dat je nu eindelijk wat duidelijkheid heb. Nu nog over de rekening zelf.
(dus daar zit men ook niet te wachten op nog meer telefoontjes of mailtjes van TS om te behandelen in verband met discussies over de hoogte van de nieuwe nota
)
je kan t altijd even vragen haha. Shadow0 schreef:Toch zou het handig zijn om (juist ook bij dit soort situaties) niet zo enorm minimaal te zijn in wat ze allemaal proberen. Het uitgangspunt van elke actie was toch 'wegkomen met zo min mogelijk inspanning' in de hoop de verantwoordelijkheid af te kunnen schuiven.
Terwijl als er aan het begin gewoon iemand was opgestaan en had gedacht: ah, hier kloppen duidelijk dingen niet, dat zoeken we eens even snel en grondig uit, het echt in een dagje wel bekeken had kunnen worden.
Bureaucratie in optima forma. Alles wordt opgehakt in minuscule deelverantwoordelijkheidjes en details, met als gevolg dat niemand zich verantwoordelijk voelt en niemand het geheel in ogenschouw neemt. Voor elk deelgebiedje is dat logisch, als totaal is het vooral heel veel verspilling van tijd en energie.
elenaMM77 schreef:als je een fraude inspecteur naar iedere melding gaat sturen waar gezegd wordt: ik wordt afgetapt/het klopt niet.. dan lopen de kosten hard op en de wachttijden op de beschikbare controleurs evenredig.
Citaat:Het is een balans van kosten die gemaakt moeten worden + verwachte uitkomsten, die tot bepaalde acties leiden..
Citaat:TS heeft voor een langere maar financieel iets zekerdere weg gekozen om te zorgen dat ze geen rekening zou krijgen voor een meter die goed werkt.. De onzekere route, als je voor jezelf zeker bent dat het de meter is, is direct een ijking aanvragen. Die optie is ook direct aangegeven door de medewerkers en zou ook direct hetzelfde resultaat hebben gehad..
Anoeska schreef:Wat heb jij een nare toon van discussieren Shadow. Ik vind dat elenaMM77 keurig vanuit haar ervaring uitlegt hoe het in praktijk gaat. En jij reageert daarop met "Ik heb je toch echt al meerdere keren uitgelegd", alsof ze een dom kind is.
Dus hij heeft het iig gedaan.