Was er niet iets van olie gelekt aan de onderkant van 't schoteltje? Kan me voorstellen dat de vlam dan omhoog gaat zeg maar. Ik gebruik die dingen iig al 3 jaar ofzo. Nog nooit zoiets meegemaakt.
Weet iemand of de action ook stickerverwijderaar heeft?
Konstantine
Geplaatst: 29-08-13 14:09
Pfoe Ash, dat zal schrikken zijn geweest! Gelukkig was je er op tijd bij en kon je de schade beperken.
Ben vandaag weer even geweest, ik wilde een kofferslotje, maar die kon ik niet vinden. Wel dit gekocht: - 2 hoeslakens voor €2,49 per stuk - groot wit decohart met de tekst "Life is sweet" - twee kleine witte decorhartjes met teksten - muursticker: "Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow" - twee flesjes Nata de Coco - een flesje vanille-olie met van die stokjes - peutertandenborsteltje
Die olie zocht ik vorige week ook maar die kon ik niet vinden.
Burtzle
Geplaatst: 30-08-13 13:47
Ik heb de legergroene kattenspeeltunnel gekocht, en het kattenspeeltje met sliertjes, een balletje aan een touwtje aan een stokje voor mijn konijn, ze vindt het hartstikke leuk!!
Een jaar geleden een set kwastjes gekocht van 0,82 cent. Was om te beginnen. Maarja, ik kom er weer achter dat je dan toch maar beter de duurdere kwastjes kan nemen. Deze laten haren los en verven niet makkelijk
Vanmiddag de snelbinders gekocht. Wilde ze gelijk op mn fiets maken (de oude waren zwáár uitgelubberd), knapte hij ergens kapot. Nieuw setje gehaald, en de oude laten zien. Precies hetzelfde.... Op dezelfde plek. Toen dus maar weggegooid, belachelijk spul.... En zonde! (ook al wat het maar een euro, had er liever een ijsje van gekocht )
Vandaag bij Action samen met mams spullen gekocht waar mijn broer niet aan denkt om te kopen. Die heeft namelijk esn hyisje gekocht een kar vol met schoonmaakspullen, dingem voor de was enz. voor 30 Euro, haha! Helaas waren de handdoeken niet erg op voorraad, dus die hebben we bij de Hema gekocht.
barbar
Geplaatst: 31-08-13 23:23
ik ben vandaag ook maar weer eens bij de action geweest, ik moest er nodig naar toe want een heleboel verzorgingsproducten weiger ik ergens anders te kopen omdat ik dan 3 keer zo veel geld kwijt ben, en die moest ik nodig aanvullen. natuurlijk kwam ik ook met nog een heleboel ander spul thuis en was ik meer kwijt dan gepland.
Haha, ben je nog net zo veel kwijt als wanneer je de verzorgingsproducten ergens anders koopt.
Heeft iemand ervaring met die puistenpatches? Ik zag ze liggen en ze leken me wel handig, maar zijn ze echt onzichtbaar? En kun je er mooi met een foundation/BBcream overheen?
Bij ons hadden ze die vandaag nog wel liggen. Ik zocht van die stickers met een jongetje of meisje erop voor het kaarten maken. Vorige week lag er een hele stapel en nu helemaal niks. Wel thuisgekomen met afwasborstels, een babybal en onderbroeken
Weet iemand toevallig welke maten springvorm (voor taart) de action verkoopt en evt. de prijs? En heeft iemand het vogelvoer al weer gezien?
tinkersjakie
Geplaatst: 08-09-13 11:56
Vogelvoer heb ik gisteren bij ons in de winkel ingedeeld dus ja dat is er weer. Springvorm heeft maat 26 en de kosten iets van 3,69 dacht ik maar weet niet zo uit me hoofd