De narcissen zijn hier al weer geweest! Toen lag er sneeuw. Kan je het in huis nog zo lente-achtig maken, maar buiten zal de zon dan toch ook eens moeten gaan schijnen.
Zag bij de c1000 in de folder een ding om een paaskrans te maken, 3 euro ofzo. Vraag me alleen af hoe groot dat ding is. Zag er wel leuk uit namelijk. OP de site krijg ik alleen maar een heel klein plaatje.
Lente versiering en zo begin ik niet aan, zo zonde van het geld. En zelf knutselen ben ik niet handig genoeg voor en normaal gesproken ook te druk. Haal wel veel blauwe druif, narcissen en hyacinten in huis. Ruiken heerlijk en zijn mooi fleurig. Heb nu een heel mooi gietijzeren bakje in een cremekleur waar blauwe druif in zit. Wordt al vrolijk als ik het zie
Zelfs bloemen niet eens, of ik moet iets krijgen. Wij zijn beide hele dagen aan het werk en s avonds ben ik meestal bij het paard. Zie die bloemen en aankleding etc dus ook niet... jammer van het geld
Ik ben wel zo'n versiergek, vind ik veel te leuk. Nu dus paastakken, grote stenen eieren etc. Niet te gek hoor, maar wel leuk. 's Zomers dan fleurige kussens op de bank en in het najaar schalen met dennenappels en paddestoelen etc. En met kerst dan een kersthuis. Heerlijk.
Kentaro
Geplaatst: 20-03-13 15:20
Ik vind bloemen geweldig! Een boeket koop ik echt nooit zelf omdat ik dat te duur vind Maar een bos tulpen of rozen zijn ook heerlijk op tafel Wat heerlijk als je zo weinig waarde aan assesoires hecht!! Ik heb dat juist de andere kant op Bakken geld gaan er uiteindelijk in zitten en een overschot aan spulletjes
rowo
Geplaatst: 20-03-13 15:20
Ik wel een schaal op de eettafel. Najaar met dennenappels etc, rond kerst ook met kerstballen, nu met eitjes en kippen, straks in de zomer gewoon standaard. Maar dat is het ook... kost me anders veel te veel moeite
@ Kentaro: je kan er idd heel veel geld aan kwijt.... en aangezien wij beiden amper thuis zijn vind ik dat jammer.
Hihi wij hebben teveel kussentjes hihi en kaarsen...
_lautje_
Geplaatst: 20-03-13 15:27
In de zomer plukken we veel uit de tuin bij mn moeder. Dat kost niks
Hier staan nu nog voornamelijk alleen nog planten die weinig onderhoud kosten. Maar vriendje moet gewoon groen in huis hebben. Als er geen planten en bloemen staan mist er voor hem iets. Zou zeggen dat ie toch genoeg groene planten ziet overdag.
Ik hou wel van kaarsjes en een mooie schaal op tafel met fruit er in of leuke dingen. Maar zelf maken heb ik gewoon de rust niet voor, tenzij het snel snel kan. Kussentjes ga ik ook niet aan beginnen. Hebben bijpassende voor op de bank en ben dan bang dat het niet meer past en te onrustig wordt. Ben wel gek van mooie plaids. We moeten nog wel wat aan decoratie gaan vinden, maar wat nog geen idee van. Hebben nu zoiets van eerst maar eens wonen.
Dat zou ik ook doen Lau, eerst het huis eens leren kennen, dan komt vanzelf het idee om iets neer te zetten of nog te veranderen. Soms heb je vooraf iets in je hoofd en dan doe je het achteraf heel anders.
Kentaro
Geplaatst: 20-03-13 15:33
Kussentjes verslaving...... Kaarsjes verslaving... Is het druk?? JA Fleeceplaids ook wel een beetje....
SAKKIA
Geplaatst: 20-03-13 15:37
Kentaro schreef:
Kussentjes verslaving...... Kaarsjes verslaving... Is het druk?? JA Fleeceplaids ook wel een beetje....
Alles wat met interieur te maken heeft is voor mij een verslaving. Ik had er ook nooit de rust voor hoor Maar nu vind ik het heerlijk om te doen Ook om dingen zelf te maken.
Kwam er net (door Bokt) achter dat een ongeval van een klein huisdier onder de inboedelverzekering valt. Dus misschien dat ik nog wat centjes terugkrijg voor het gedoe van Jack.
Kentaro
Geplaatst: 20-03-13 15:40
Ik zou dat super voor jullie vinden hoor, maar ik ben bang dat er bedoelt wordt schade aangericht door een huisdier?!?
Ik zou heel graag turquoise kussentjes hebben, maar vind ze maar lastig te vinden... Hoesjes bedoel ik dan...
Kentaro
Geplaatst: 20-03-13 15:52
turquoise kussentjes kom je zat tegen op google, maar hoezen alleen inderdaad niet Kun je ze moeders niet laten maken van bijvoorbeeld een turquoise hoeslaken??
sakkia, dat is dan wel een geluk bij een ongeluk!! Had er echt nog nooit van gehoord!
Bij de Gamma hebben ze hele leuke kussentjes, ik ga vrijdag even kijken.
SAKKIA
Geplaatst: 20-03-13 15:56
Nee ikook niet en ik hoop dat mijn verzekeringsmannetje het even voor me uit wil zoeken. Ga er vooralsnog maar even vanuit dat ik niks vergoed krijg hoor En dat maakt dan ook weer niet uit want ik heb het geld er wel voor over, maar het zou wel even een meevaller zijn.
Oh ja hoesjes vinden in de juiste kleur is altijd lastig. Vaak hebben ze idd dan alleen maar kussentjes in die kleur en dan zit je weer met extra kussentjes. Ik heb ooit eens van mijn moeder geleerd hoe ik die dingen zelf moet maken, maar ik zou het nu niet meer weten hoor