https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 0065_n.jpg
Kentaro wat een gaaf uitzicht zeg! Ik zou die vloer in het boventoilet zo laten! Pakje Taxi!!!
Tak je paksie
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tak je paksie
, maar we hebben beide een auto, dus dat moet lukken.
Het is meer dan genoeg ruimte voor z'n tweeen, maar als je eenmaal wat gewend bent
Wordt lekker parkeren op eigen terein en allemaal leuke jonge buren.
(en we kunnen hem helaas niet meer zelf inwijden, want ons neefje kon het vanmorgen niet meer ophouden, dus was de eerste die uitgebreid van het toilet gebruik maakte
)
Normaal mens geniet ervan om er voor te sparen
als ik er nog ruimte voor had gehad had ik ze ook meegenomen 
Le noir et blanc
maar ik laat het maar zo en schilder de rest ook wel gewoon zijdeglans denk ik 

Nicolletje schreef:Ziet er goed uit Kentaro!
Vankje graag gedaanals ik er nog ruimte voor had gehad had ik ze ook meegenomen
Ik kan ook niet wachten op dingen... Wie was het ook alweer die (net als ik) van alles had gekocht?
Ik heb dus allerlei verf gekocht en ook al dingen geschilderd. Maar het is allemaal zijdeglans, omdat je bij de gewone bouwmarkt eerst niks anders kon kopen.
En de alternatieven waren best duur.
http://www.paint-brush.nl/painting-the- ... al-colours (ter vergelijking, bij de Verf en Behanghal in Ter Aar waren we rond de tientje per blik kwijt, hier 32 euro)
.... Heeft Karwei sinds kort een compleet matte verfserie ook voor hout...Le noir et blanc
Heb ik nét alles staan schilderen![]()
En dan wil ik liever die mattemaar ik laat het maar zo en schilder de rest ook wel gewoon zijdeglans denk ik
Mijn vriend remt me meestal wel af (als hij erbij is dan
). Zo had ik laatst lampjes gezien die ongeveer 45,- per stuk kosten, we hadden er 4 nodig dus dat was best een bedrag. Ik wilde ze het liefst meteen meenemen, maar m'n vriend was nog niet zeker en wilde nog even verder kijken. Bij de volgende winkel vinden we soortgelijke lampjes in de opruiming die maar 10,- per stuk kosten.... dusss...

SAKKIA schreef:Oh maar verf van de karwei moet je niet willen hoor
Daar hebben wij de deuren hier mee gedaan en dat was zo slecht dat we uiteindelijk nog histor hebben gekocht en alles nog een keer gedaan. De deuren zijn helaas nooit meer echt mooi strak geworden
Zij hadden mijn waterbasis verf omgeruild
Maar verder supergoedkoop.Vankje schreef:soortgelijke lampjes in de opruiming die maar 10,- per stuk kosten.
Moet alles wel direct uitzoeken.
Je zet het gewoon op vrijdag bij de weg en je bent het kwijt.
Dus dat is wel handig. 
) mijn nieuwe gangmuurtje