Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Girley_ schreef:Goedkoop en lekker recept: gehaktbrood. Deze week is t hoh gehakt in de aanbieding bij Lidl! 500 gr hoh gehakt mengen met 1 bouillonblokje, peper, peterselie, paprikapoeder, 1 ei en paneermeel. Goed kneden. Oven voorverwarmen op 180 graden. Gehakt in broodvorm kneden en in siliconenvorm doen. Bestrijken met 2 el honing. 35-40 minuut in de oven. Braadvocht afgieten en in plakjes snijden. Heeeerlijk, goedkoop en redelijk gezond met een salade erbij.
Sonja_vR schreef:ik ben wel van plan om idd te gaan pinnen per weekwat ook helpt als je bijvoorbeeld bij de appie boodschappen doet(is onze enige supermarkt) is eerst online boodschappen doen
dna kun ej goed zien wat je lijstje gaat kosten, enige jammere is, veel euroshopper producten staan er niet op, zaanse hoeve ook niet geloof ik, die heb ik dus zelf in een lijstje staan met prijzen er bij
Sheran schreef:Probeer anders eens vruchtensap met spa rood aan te lengen. Misschien lust hij dat ook, en het is een stuk goedkoper
. Of nou ja, een beetje. En gezonder. Maar dat hoef je er niet bij te zeggen
Ik ben heel slecht bezig! Ik sta stijf van de tentamenstress en ben dus net naar de AH gehold. Resultaat:
- 2 zakjes borelnootjes
- 2x dipsaus
- 2x tortilla chips
- fles cola
- rode bietjes (met aanmaakaardappelpuree mijn eten voor vanavond)
- afbakbroodjes
- vega pittige worstjes
- AH groenteburger
oeps
Courses schreef:Nog even een budget tip ( vind ik tenminste ): Instant noodles.
O.a bij de Xenos, veel supermarkten en Action te verkrijgen, is een kwestie van enkel wat kokend water bijgieten.
Persoonlijk vind ik 't best lekker ( tuurlijk, 't is wel een beeeetje fabriekssmaak ) maar er zit best veel in zo'n pakje en voor die 45 / 50 cent!
annastasia schreef:Sonja_vR schreef:ik ben wel van plan om idd te gaan pinnen per weekwat ook helpt als je bijvoorbeeld bij de appie boodschappen doet(is onze enige supermarkt) is eerst online boodschappen doen
dna kun ej goed zien wat je lijstje gaat kosten, enige jammere is, veel euroshopper producten staan er niet op, zaanse hoeve ook niet geloof ik, die heb ik dus zelf in een lijstje staan met prijzen er bij
Als je een bonus kaart hebt dan staan de euroshopper producten er wel op met prijs
Heb zelf een anonieme kaart, ze hoeven niet alles van me te weten.....
Mijn vriend is de grootste kostenpost in huis qua eten![]()
Die eet zo'n beetje 3/4 brood per dag, met ham/ kaas/ chocopasta en vlokken.
Daarnaast nog 1,5 liter optimel gerelateerde producten.
Ook frisdrank wordt hier als slootwater gedronken.
Als het aan mij licht dan doen we dat allemaal een stuk minder, was beter als hij buitenshuis zou werken, dan gaat er direct een stuk minder doorheen.