Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Trennie schreef:Tis hetzelfde als Hamisol, alleen een stuk goedkoper.
Ik zal de afloop laten weten.
De deken is nu niet waterdicht, dus baad het niet, schaad het niet.
@ Air: Waterdicht of waterafstotend: met het oog op het doel, nl dat het paard droog blijft: wat is het verschil?
Air schreef:Trennie schreef:Tis hetzelfde als Hamisol, alleen een stuk goedkoper.
Ik zal de afloop laten weten.
De deken is nu niet waterdicht, dus baadt het niet, schaadt het niet.
@ Air: Waterdicht of waterafstotend: met het oog op het doel, nl dat het paard droog blijft: wat is het verschil?
Waterdicht kan een regenbui aan, waterafstotend niet.
Dus het baadt het niet schaadt het niet gaat niet helemaal op... paard wordt er niet gezonder op als het met een natte deken moet staan
Mirjamsel schreef:Mijn ouders gaan binnenkort 3 weken naar Kameroen.. Mijn moeder ziet hier een beetje tegenop en aangezien ze ook bijna jarig is, wil ik graag een leuk "overlevingspakketje" samenstellen. Zijn er hier nog mensen met goede ideeën van spulletjes die ik bij de Action vandaan kan halen die mijn moeder daar in de halve rimboe kan gebruiken?
Ik zat zelf al eraan te denken een hand sanitizer te kopen en misschien die gezichtsmaskers die je alleen op je gezicht hoeft te leggen. Die nemen ook niet veel ruimte in beslag in de koffer. Ik moet dus geen grote flessen douchegel ofzo gaan kopen, hahaha
FuGeLiCu schreef:Soort mandje maakt niet zo veel uit hoor, zolang het er maar leuk uit ziet als je m vult en inpakt in doorzichtig folie
funnyhorses schreef:Hier ook een action fan.![]()
Nu zag ik dat er zo'n zoutrots (theelichthouder) te koop is bij de action
http://www.action.nl/products/view/id/5 ... telistid/1
Zou dat nou een gewone Himalaya zoutblok zijn?En geschikt zijn voor je paard?