Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Michelle77 schreef:manzano schreef:Leuk Michelle!!! Lekker muntthee drinken deze zomer dus
Met erbij heerlijke eigen aardbeitjes, framboosjes en tomaatjes....Hopelijk dan haha
manzano schreef:Wij hebben ook slakken. Die vernielen idd ook de enorme hosta in de voortuin
maartje_h schreef:Meiden, hebben jullie ook een tip tegen mieren? Ze blijven een weg naar binnen vinden.
manzano schreef:Ja, want ik vind hosta's echt lelijk en vriendlief zet het liefst de hele tuin ermee vol
Michelle77 schreef:Goedemorgen!
Zo aardbeienplantje hangt, heb gisteren ook nog een flinke muntplant meegenomen, marokaanse munt. Heeeerlijk! Ook draad meegenomen zodat ik alles aan het hek vast kan maken. Ben zo benieuwd als alles gaat bloeien...
Hoop ook dat het me gaat lukken om alles in leven te houden, dan heb ik toch iets van groene vingers hahahaah
Zo leuk karweitje die stenen.... moet ik niet aan denken zeg!
Laurabram schreef:Misschien wel de oplossing, maar ik probeer het altijd anders op te lossen. Ze staan al in een pot, maar dat houdt niet tegen blijkbaar.
paddington schreef:manzano schreef:Ja, want ik vind hosta's echt lelijk en vriendlief zet het liefst de hele tuin ermee vol
Goh heel herkenbaar! maar bij mij komen ze er echt niet in![]()
Sonja_vR schreef:Laurabram schreef:Misschien wel de oplossing, maar ik probeer het altijd anders op te lossen. Ze staan al in een pot, maar dat houdt niet tegen blijkbaar.
als het een vrij hoge pot is kun je nog proberen kopertape rondom de pot te plakken zo halverwege de pot of net onder de bovenrand
maar dat werkt alleen als de bladeren van de plant daar niet overheen of tegenaan hangen . koper vinden ze jakkie