Waarom ben ik weer aan een blackberry begonnen....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Geryon schreef:Ik heb net een nieuwe blackberry, de 9900. Nu is binnen drie uur de batterij helemaal leeg!!!!!!!!!!! En nu doet hij het gewoon helemaal niet meer, wat ik ook probeer..
Waarom ben ik weer aan een blackberry begonnen....Ik wilde geen touchscreen telefoon, vandaar..
Amira_ schreef:Ik heb nu een Huawei Honor .
Samsung Galaxy S3 zat ik ook al naar te kijken, ben wel benieuwd hoe de batterij daarvan is!
Die HTC 8S is dus met windows, heeft die dan geen android? En hoe werkt dat?
Janine1990 schreef:Geryon schreef:Ik heb net een nieuwe blackberry, de 9900. Nu is binnen drie uur de batterij helemaal leeg!!!!!!!!!!! En nu doet hij het gewoon helemaal niet meer, wat ik ook probeer..
Waarom ben ik weer aan een blackberry begonnen....Ik wilde geen touchscreen telefoon, vandaar..
Was je telefoon misschien niet volledig opgeladen vanuit de winkel?
Ik kreeg in de winkel het advies om mijn (nieuwe) telefoon elke nacht aan de lading te doen. Gewoon echt een ritme, 's avonds als ik op bed ga in de lading en 's ochtends er weer uit.
Dat werkte bij mijn oude telefoon ook prima.
M'n moeder kocht echter in juli (?) een nieuwe telefoon en die liep wonder boven wonder ook binnen een paar uur leeg. Toen ze overstapte op een andere provider had ze dat niet meer. Nu gaat die meer dan een dag mee (ook een smartphone)
Geryon schreef:Zo doe ik het inderdaad ja! Of nouja, ik deed het bij al mijn telefoons. En ook bij deze. Totdat hij dus zo snel leeg ging (in het begin was het nog niet zo, maar goed toen zaten er minder apps enz op) en omdat ik wel een telefoon wilde hebben, ging ik hem gewoon weer opladen als ik terug kwam van school.
Ik heb vodafone trouwens, nooit echt problemen mee gehad!
Geryon schreef:Ik heb net een nieuwe blackberry, de 9900. Nu is binnen drie uur de batterij helemaal leeg!!!!!!!!!!! En nu doet hij het gewoon helemaal niet meer, wat ik ook probeer..
Ruby1995 schreef:Geryon schreef:Ik heb net een nieuwe blackberry, de 9900. Nu is binnen drie uur de batterij helemaal leeg!!!!!!!!!!! En nu doet hij het gewoon helemaal niet meer, wat ik ook probeer..
Ik wil ook geen touchscreen maar ga toch echt niet meer aan een blackberry beginnen. Heb nu wel een leuk telefoontje begonnen wel met touchscreen achja, moet ik er maar aan wennen
xZiva_ schreef:Ikwashier schreef:Heeft iemand hier ervaring met simyo? Wat is dat precies?
Ik!
Ik ben er super tevreden over. Wij hebben met andere providers moeite in ons dorp maar simyo doet het super!
+ dat ze totaal niet duur zijn
Ruby1995 schreef:Geryon schreef:Ik heb net een nieuwe blackberry, de 9900. Nu is binnen drie uur de batterij helemaal leeg!!!!!!!!!!! En nu doet hij het gewoon helemaal niet meer, wat ik ook probeer..
Ik wil ook geen touchscreen maar ga toch echt niet meer aan een blackberry beginnen. Heb nu wel een leuk telefoontje begonnen wel met touchscreen achja, moet ik er maar aan wennen
xZiva_ schreef:De s3 mini schijnt zwaar tegen te vallen, aangezien ie veel en veel minder kan dan de s3
Geryon schreef:Ruby1995 schreef:Ik wil ook geen touchscreen maar ga toch echt niet meer aan een blackberry beginnen. Heb nu wel een leuk telefoontje begonnen wel met touchscreen achja, moet ik er maar aan wennen
Ik kan er dus niet aan wennenHeb al een tijdje de iphone 4s gebruikt, daarna 5, samung galaxy ook een tijdje gebruikt. Maar kan er maar niet aan wennen
![]()
Ik hoop voor je dat je wel went!