Wát een geweldig huis Goof, alleen al qua buitenkant helemaal mijn smaak
En leuk Miep1979, lekker rondstruinen over de meubelboulevard, dat is echt al voorpret vind ik 
Sonja_vR: Wij zijn bij de ABN en Rabobank geweest en hebben een offerte bij MoneYou aangevraagd en zijn vanochtend bij een onafhankelijk hypotheekadviseur. Deze laatste kon ons toch het beste helpen omdat hij kan kiezen uit heel veel producten, in tegenstelling tot banken. Hij gaat voor ons gewoon het meest voordelige pakket samenstellen en ons idee wat toch wel dat de bank je vooral zoveel mogelijk van hun eigen zaken willen aanbieden. Is hun goed recht natuurlijk, maar wij zijn vrij kritisch en gaan graag 'shoppen'
En hij kwam tot nu toe met de laagste maandlasten én het meest complete pakket, dus wij gaan met hem in zee waarschijnlijk 
Wij hadden vanochtend de 2e bezichtiging bij het appartement, ditmaal met mijn vader en de opa van mijn vriend. Beiden goed kritisch, maar ze waren eigenlijk nog positiever dan wij
Volgens mijn vader is het gewoon een heel net appartement en zit er gewoon weinig meer werk in dan het gewone verfen, witten en behangen.
Dus stiekem hebben we ons besluit al genomen en gaan we ervoor 
Het is gewoon perfect qua ligging, grootte en het geld dat we erin kunnen en willen stoppen.
Morgen gaan we de makelaar bellen en ons 1e bod uitbrengen, al vinden we dat wel moeilijk hoor, wanneer zet je niet te laag, maar ook niet direct te hoog in?
Laatst bijgewerkt door snoeppapier op 19-07-10 19:16, in het totaal 2 keer bewerkt