Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Suus__ schreef:Prisca schreef:haha is je Wifi helder of iets donker?.
Iets lichter, maar wanneer doet hij het wel dan? Want ik heb midden in Utrecht of in het bos hetzelfde wifi kleurtje zeg maar.
borrie01 schreef:Rienn schreef:Ik wil graag bruin. Nee, alleen als je daar aan kunt komen. Anders graag geel.
bruin wordt lastig hoor.
geel heb ik zowieso in bestelling voor de 8520 en de 9700
Sypheron schreef:GPRS is eigenlijk je normale verbinding. WiFi heb je alleen thuis of bijvoorbeeld op plekken waar ze openbaar internet hebben. Hiervoor dien je wel de verbinding in te stellen. Daar kan ik je niet heel makkelijk 1-2-3 zo via tekst mee helpen. Makkelijkst is dus even hulp vragen of de handleiding van de BB met betrekking tot WiFi doornemen.
Oliefjuh schreef:Hoi,
Ik heb sinds woensdag een BB Bold 9700, echt geweldig .
Ik was even benieuwd hoe dat zit met met het beschermhoes en de toets die je toetsen blokkeert (linksboven op het toestel, bold 9700), werkt dat gewoon nog ?
Verder heb ik nog een ander vraagje, ik heb mijn hotmail account gekoppeld aan mijn BB. Als ik nu mail lees op mijn BB, wordt ie nog als ongelezen weergegeven als ik mijn mail check op de pc. Iemand een oplossing om dit te voorkomen?
Suus__ schreef:Uhu ik weet wat wifi is maar kan je niet via GRPS naar de radio luisteren? Thuis hebben we geen draadloos, en de buren etc helaas allemaal beveiligd
Oliefjuh schreef:Hoi,
Ik heb sinds woensdag een BB Bold 9700, echt geweldig .
Ik was even benieuwd hoe dat zit met met het beschermhoes en de toets die je toetsen blokkeert (linksboven op het toestel, bold 9700), werkt dat gewoon nog ?
Verder heb ik nog een ander vraagje, ik heb mijn hotmail account gekoppeld aan mijn BB. Als ik nu mail lees op mijn BB, wordt ie nog als ongelezen weergegeven als ik mijn mail check op de pc. Iemand een oplossing om dit te voorkomen?