Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tiffanylover schreef:Gentlegiant schreef:ik zit met een hele brandende vraag!
Mijn telefoon trilt bij het aanraken van de toetsen, hoe zet ik dit uit?
Wil je geen trilsignaal als je je toetsen gebruikt, dan ga je eerst naar je gewone scherm. Druk dan op je volumetoets aan de zijkant van je scherm. Stel dan trillen in op 0. In Profiel Stil kun je dit niet aanpassen (hij geeft dan een "aflsuiten stille stand" waarschuwing), gebruik dus een ander profiel om deze optie in te stellen.
Ik heb dit ooit uitgezet maar ik weet echt niet meer hoe die aan moet heb het via dit dingetje gedaan bij dat ding staat mijn trillen op het hartst maar nog doet hij het niet
bij mijn andere star doet hij het wel maar ik weet niet hoe ik die daar aan heb gezet of dat die al aan stond ik vind het namelijk fijner als hij dit wel doet
Liefs
Het was even zoeken, maar heb gevonden hoe ik dat ook alweer deed.
- Ga naar menu
- Instellingen
- Telefoon
- Feedback trilsignaal
- zet deze op 0 en dan opslaan.
Charles schreef:Dat was dus waarom ik de vraag hier steldeIk kan een nieuw toestel uitzoeken maar wil graag bij de Samsung blijven en de qwerty is imo een meerwaarde doordat ik de touch niet altijd even fijn vind en met qwerty heb je ook normale knopjes.
Bovendien is het weer eens wat anders, toch gevoel van een nieuwe telefoon hebben. En de Corby vind ik een leuke vormgeving hebben.
Charles schreef:met qwerty heb je ook normale knopjes.