Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annash schreef:Ik heb een private lease, 386 per maand. Ik weet niet of je daar wat aan hebt aangezien de auto dan niet van mij is, maar wilde het toch even delen. Auto is nu net een jaar oud.
Relaxed schreef:Wat een geld dat private leaseals je dat gedurende de looptijd optelt ben je echt enorm veel geld kwijt voor een auto..
purny schreef:Relaxed schreef:Wat een geld dat private leaseals je dat gedurende de looptijd optelt ben je echt enorm veel geld kwijt voor een auto..
Financial lease was nog meer. Maar dan is de auto echt van mij. Hier is hij niet van mij maar blijft hij van de dealer.
En als ik het maandbedrag bekijk en ik doe het maal 60 dan is hij nog goedkoper dan het totaalbedrag.
En dit is een gloednieuwe auto.. Van dit jaar.
VanHuisUit schreef:Ik kreeg vorig jaar een bonus toen ik mijn gas liet afsluiten.Ik betaal nog vast recht voor gas, 23 Euro per maand. Maar gebruik geen gas. Vind het nogal wat om het echt af te laten sluiten (is gratis daar gaat het niet om) want tja, je weet het niet he. Maar aan de andere kant heb ik ook zoiets van het kost me gewoon bijna 250 Euro per jaar, ook wel zonde... Iemand hier ervaring mee?