Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Precies een jaar geleden stond het huis van de buren te koop, maar nu kun je er naast gaan wonen![]()
https://www.funda.nl/koop/amsterdam/app ... traat-169/
Ik blijf het bijzonder vinden: wonen in een oude wijnsilo!
Alja schreef:Fitzroy schreef:Ik vond hem grappig![]()
Wat moet Zwartemeer met een openbare fietsenstalling? Is daar een station?
Neee zelfs geen spoor…
Wel een supermarkt en apotheek….
Wat ik me afvraag, zou zo n open haard onder de tv veel afleiden?
[ [url=m/MwDi62.png]Afbeelding[/url] ]
Alja schreef:Fitzroy schreef:Ik vond hem grappig![]()
Wat moet Zwartemeer met een openbare fietsenstalling? Is daar een station?
Neee zelfs geen spoor…
Wel een supermarkt en apotheek….
Wat ik me afvraag, zou zo n open haard onder de tv veel afleiden?
[ [url=m/MwDi62.png]Afbeelding[/url] ]
Cayenne schreef:
Ibbel schreef:Wat je hier in de omgeving wel eens ziet, is dat een (jonge) medewerker van een aannemer zo'n huis koopt en in z'n vrije uren met z'n collega's/vrienden/familie, materialen-tegen-inkoopprijs van z'n werkgever en evt apparatuur/zwaar materieel van z'n werkgever op gaat knappen. Doen ze dan een paar jaar over soms, maar dan hebben ze wél een huis dat ze anders niet zouden kunnen betalen.
Maflinger_S schreef:Dat huis in Emmen, dat heeft potentie maar vooralsnog ziet het er voor mij uit als het huis van een jong stel wiens relatie het geklus niet heeft overleefd.
Moska schreef:Maflinger_S schreef:Dat huis in Emmen, dat heeft potentie maar vooralsnog ziet het er voor mij uit als het huis van een jong stel wiens relatie het geklus niet heeft overleefd.
Voor mij ziet het er uit als een huis van iemand die flink in de (psychische/financiële/medische?) problemen is gekomen en nu gedwongen de boel moet verkopen. Geen cent te makken en schoonmaken en onderhoud is ook al een tijdje geleden.