Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ikke schreef:Bellatrix schreef:Dat was zeker niet het geval afgelopen nacht. Maar ik kan idd niet met 100% zekerheid zeggen dat we geen sneeuw gehad hebben. Maar als het er was, was het natte sneeuw.
En natte sneeuw volgt dezelfde weg als water.
Ging me meer om de stelling dat lekkage door sneeuwjacht niet altijd te voorkomen is.
Volg het topic al een tijdje maar het is natuurlijk leuker om mij er ook mee te bemoeien
Toen ik thuis kwam had ik een bed vol sneeuw, oeps 
Bellatrix schreef:Ik wist niet dat dat met sneeuw kon gebeuren? Dat dat toch binnenkomt?
Die kattenren, als hij er komt, wordt pas volgend jaar april ergens ofzo denk ik...wil denk ik toch grotendeels gras en een klein stukje tuin.
Als het dan sneeuwde èn waaide, dan lag de sneeuw op zolder binnen.Bellatrix schreef:Die kattenren, als hij er komt, wordt pas volgend jaar april ergens ofzo denk ik...wil denk ik toch grotendeels gras en een klein stukje tuin.
Drie jaar geleden was ze vermist, en toen werd het na een paar maanden ook koud buiten. Begin januari vond ik haar terug. En toen heeft ze twee weken op de bank naast de radiator en zo veel mogelijk aan mij vast geplakt geslapen terwijl ze normaal echt wel actief is. Bellatrix schreef:Zie mijn edit hierboven. Op zolder had ik nog niet eerder lekkage. En deze unit zit niet boven de lekkage die ik beneden heb...

Hopelijk red ik het dan tot morgenochtend maar ik wil dat het stopt met lekken..