@Menino, ja opzich wel hoor. Ze hebben oa. taxatie en zo in werking gezet. En notaris verder afgestemd en overdracht ingepland en zo.
Er zijn ook gewoon veel dingen die buiten wat hij moet doen valt.
Verkoop van de eigen woning.
Label voor woning voor verkoop.
Naar de notaris voor samenlevingscontract en testament. (Die afzegt vanwege ziekte)
Snel snel de keuken regelen want voor montage in juli zijn we al te laat (vrijdag as. afspraak)
Offertes opvragen voor verhuisbedrijf.
Indicaties van kosten voor verbouwingen krijgen zodat we kunnen inschatten hoeveel geld we uit de overwaarde voor verbouwingen willen gebruiken.
Morgen nog weer afspraak met adviseur over het difinitief vaststellen van de leningdelen en alles.
Gedoe met de verkoop van huis van mijn zus die ook in koopgarant achtige constructie zit, die hele twijfelachtige gang van zaken hebben wat betreft de taxatie, dat je je echt genaaid voelt zeg maar. (Taxateur was tot 5 jaar geleden eigenaar van het bedrijf dat voor de corporatie de verkoop regelt (geen keuze), taxatie is ook niet NWWI gevalideerd. Degene die zou hebben gecontroleerd op ethisch handelen is de bedrijfsmatig partner en die bijlage zat er niet eens bij, gewoon heeeeeel twijfelachtig allemaal!)
Etc etc etc.
Gekkenhuis.
Maar gaat goed komen allemaal hoor!
Ondertussen lekker op mijn iPadje beetje zitten inrichten om een idee te krijgen van hoe we het zouden willen.
Woonkamer:
[ [url=m/6aL0vL.jpg]Afbeelding[/url] ]
2de woonkamer (zodat we ook gescheiden kunnen chillen zonder gelijk naar je slaapkamer te moeten)
[ [url=m/Fcg4hW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Werkkamer (lekker simpel

)
[ [url=m/jRWm8V.jpg]Afbeelding[/url] ]
En mijn slaapkamer
[ [url=m/BvXBJq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voor die opening naar de kast hangt nu een suf gordijn. Ik wil daar heel graag zoiets, lijkt me zooo gaaf! :
[ [url=m/r7cUrU.png]Afbeelding[/url] ]