Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ceetje_bokt schreef:pien_2010 schreef:Ceetje ook als je de link aanklikt staat precies hoe je een zuurdesembrood moet maken. Het lijkt allemaal op elkaar inclusief het voeden van de starter kun je er vinden.
Ga ik nog even kijken, heb er dus overheen gekeken.
Marcella schreef:Even een vraag zou je desembrood ook in een multicooker kunnen bakken.
Heb eventueel ook een oude stenen ovenschaal met deksel.
Marcella schreef:De vraag gaat zijn denk ik eerder kunnen ze dit nog aan gezien het aardig richting antiek gaan. Komen bij mijn oma vandaan.
Whizz schreef:Heerlijk Pien! Waarom is warm brood ongezond? Ik heb alle tips opgeslagen om zelf ook een keer te gaan bakken, super leuk!
pien_2010 schreef:Whizz schreef:Heerlijk Pien! Waarom is warm brood ongezond? Ik heb alle tips opgeslagen om zelf ook een keer te gaan bakken, super leuk!
Ik las onlangs dat zuurdesem brood moet afkoelen omdat dan het bak proces goed wordt afgerond.
Maar ik eet het pas na een dik anderhalf uur afkoelen en dan is het vers en lauw (zo vreselijk lekker). Zelfs mijn man vindt het brood dan lekker.
Thea je brengt iedereen op goede ideeën met je voorbeelden. Ik vind het zo leuk inspirerend.