Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gypsy schreef:daantjuhhh schreef:Ik sta 76 cent in de plus
Zo zeg, zit je al aan de champagne?
![]()
Nog 210 verlies maar we komen er wel...
Bitvavo heeft iets toegevoegd wat dogecoin heet maar niet de orriginele dogecoin is??
daantjuhhh schreef:Gypsy schreef:
Zo zeg, zit je al aan de champagne?
![]()
Nog 210 verlies maar we komen er wel...
Bitvavo heeft iets toegevoegd wat dogecoin heet maar niet de orriginele dogecoin is??
Hahaha. Uiteraard is dit een excuus om de DOM PERIGNON BLANC 2006 Ter waarde van 1600€ uit de wijnkelder te halen.![]()
![]()
Gypsy schreef:daantjuhhh schreef:
Hahaha. Uiteraard is dit een excuus om de DOM PERIGNON BLANC 2006 Ter waarde van 1600€ uit de wijnkelder te halen.![]()
![]()
Raap me op![]()
![]()
Oh het is wel de echte, oeps sukkel dat ik ben. Doge lijkt me wel grappig om te hebben, en polkadot schijnt ook een goed project te zijn, maar ik ga even op mijn handen zitten want ik steek er voorlopig mooi niks meer in, het is even goed geweest haha.
Chanen schreef:Heeft Bitvavo inmiddels ook Polkadot? Toen ik eind maart instapte, wilde ik in Polkadot investeren, maar boden ze die coin nog niet aan. Inmiddels heb ik het volledige bedrag dat ik mezelf beschikbaar heb gesteld om te investeren ingelegd. Jammer dat ze dus net nu starten met Polkadot. Wie weet als ik wat winst opgenomen heb en de koersen weer wat dalen. Het zit me nu ook alweer iets teveel in de lift.
Overigens zit ik wel met alle coins die ik heb aangekocht in de groene cijfers. Zeker met de coins die ik twee weken geleden heb aangeschaft, die zijn allebei al meer dan 50% gestegen.Was met die futures helemaal leuk geweest blijkbaar. Klinkt erg interessant. Zal er eens wat meer over opzoeken.