Heel slim ja :p maar dit is gewoon een leuke actie waar de mensen ook wat aan hebben. Beter dan zo'n stapel figuurtjes of wuppies ofzo.... Vanavond bij de ah nog even salades halen, misschien krijg ik er dan nog 1 bij elkaar...
Jeej ik vond net op mijn bureau een moestuinpotje bosaardbei Nu alleen nog kijken of ik voor die andere colllega dat ene potje heb
Tuhan
Geplaatst: 02-03-15 13:15
Bij mij is de kropsla onkiemt. Heb al flink wat groene sprieten. Maar wanneer moet ik ze overpotten en met wat voor aarde?? Ik ben echt een leek op dit gebied, maar vind het zo enorm leuk. Heb bij Lidl een minikasje gekocht zodat ze lekker in de zon kunnen staan.
Ik heb leven bij: Krulpeterselie Dille Basilicum Andijvie
En mijn radijs en paprika groeien gestaag door! ik moet deze week even aarde halen en verpotten
mooney
Geplaatst: 02-03-15 13:34
Waar hebben jullie potgrond vandaan gehaald? Bouwmarkten en tuincentra zijn redelijk ver weg om even naartoe te fietsen, iemand een tip voor andere winkels?
Yeahh mijn eerste kinders zijn het huis uit in zo'n zakje van de ah heb er nu drie verplant. Maar wat een rot klus zeg al die kleine plantjes heb al niet zoveel met gepriegel hihi. De rest laat ik nog even groter worden.
Hier lag bij de ah ook potgrond. Ik moet ook even op jacht heb alleen bemeste tuinaarde. En bij ah is nie gratis parkeren en op me fietsje zie ik dat nie zo zitte.