Aranel schreef:Heeft iemand hier ervaring met de maaltijdrepen van de Action? Zag ze de vorige keer liggen voor een euro.
Ben er ook erg benieuwd naar!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KhivkJe schreef:Weten jullie toevallig of er nog iets handigs te kopen is bij de Action om kleine hoeveelheden voer in op te slaan? Ik moet bij mijn nieuwe stal voer klaar zetten voor de ochtend/avond, dus zo'n halve kilo brok moet er minimaal inpassen. Het moet ook afsluitbaar kunnen zijn.
KhivkJe schreef:Weten jullie toevallig of er nog iets handigs te kopen is bij de Action om kleine hoeveelheden voer in op te slaan? Ik moet bij mijn nieuwe stal voer klaar zetten voor de ochtend/avond, dus zo'n halve kilo brok moet er minimaal inpassen. Het moet ook afsluitbaar kunnen zijn.
xkimmieejj schreef:Tip de brillendoekjes van de action zijn niet echt top! De bril van mn vader is helemaal bekrast daardoor
Stephaniiee_ schreef:Die hocker heb ik! Ideaal ding. En nog stevig ook!
K kom ook graaag bij de action, zeker nu k weet dat die bij mij in de buurt op zondag open is. Heerlyk ff rondsnuffelen uurtjr voor sluitingstijd, dan is het altijd heeeerlijk stil daar! Haha