Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Nah, flauw... Ze zijn bij de Aldi trouwens nog een stuk goedkoper dan bij de Lidl, daar kosten ze 25 cent. Helaas waren ze daar op, maar bij de AH kosten de goedkoopste ook maar 27 cent (Good-Food inderdaad). Achteraf gezien had ik de tomatenblokjes dan wel weer beter bij de AH dan bij de Lidl kunnen kopen. Vreemd genoeg zit er bij de Lidl namelijk geen verschil tussen gepelde tomaat en tomatenblokjes (allebei 45 cent), maar bij de AH wel. Gepelde tomaten kosten daar maar 28 cent en tomatenblokjes 39 cent. Had me toch weer 34 cent gescheeld.
ja inderdaad best een vooruitgang dan om er op die manier al bewust op te letten. Scheelt behoorlijk 1,50 voor een komkommer omdat het een nieuwe lichting is 

Scheelt toch een dikke 400 euro in de maand. Vriendlief is zo lief geweest stalgeld te betalen deze maand omdat ik niet uitkwam.
. Dimple schreef:Dat zullen vast Hollandse komkommers zijn, geen idee, maar ik vond ze gewoon erg duur!
En qua kosten, nu ik geen werk meer heb en WW heb gaat het allemaal stukken minder makkelijk.Scheelt toch een dikke 400 euro in de maand. Vriendlief is zo lief geweest stalgeld te betalen deze maand omdat ik niet uitkwam.
joyce2 schreef:Jeetje, dat is goedkoop! Weer op de markt gehaald? Niet dat ik weet wat ik met al die pepers en limoentjes zou moeten doen
Had gelezen dat het kan, dus dan heb ik lekker een voorraadje. We eten namelijk veel rijst en mie gerechten, dus heb ik mooi een voorraadje hiervan..