En veel onverwachte rekeningen lees ik wel. Altijd vervelend. Ik ben wat dat betreft stiekem wel blij dat we die dingen zelf niet meer onder onze ogen krijgen. Ik raak altijd helemaal in de stress en dan is er geen land meer met me te bezeilen Nu krijgen we het wel te horen, maar weet ik dat ik er zelf niks aan hoef/mag doen
Eten gaat deze week ook makkelijk, we eten 2 keer bij mijn schoonouders, 1 keer pizza heb ik nog liggen, 2 keer boerenkool met worst (in de aanbieding bij de Lidl) waar ik de aardappelen nog van heb liggen en ik maak voor 2 dagen spaghetti
Hier ene domper na de ander! 1 van de auto's Total loss verklaard!! Dus maar eens bedenken wat daar mee te doen! Kleine gisteravond nog naar de huisartsenpost heeft oorontsteking zo zielig!
En nou ook nog buiten een pak sneeuw en moet zo nog naar mijn werk bah bah bah!!
La_Rouge
Geplaatst: 07-12-12 13:31
Ik heb voor aankomende week al een week menu gemaakt. Best wel budget denk ik zo.
Ma: Pasta met spinazie in kruidenroom Di: Wortelstamp met spek (en wat over is gaat de vriezer in) Wo: Pasta met tonijn uit blik en kappertjes Do: Aardappels groente en snitzel (snitzel heb ik nog in de vriezer) Vrij: Gevulde paprika met salade van tomaat-komkommer-wortel Za: Soep Zo: Restje soep met stokbroodje oid
Ik heb gisteren boodschappen gedaan. Moest in een keer wel snel want een kennis van ons die vroeg of wij tijd hadden boodschappen voor hem te doen ivm zijn gezondheid kan hij niet meer tillen en verlopen wordt hij heel erg benauwd en met dit weer nog meer. Dus ja me eigen ook maar meteen gedaan.
15,- voor twee personen voor de hele week + wat extra dingetjes. Best netjes vind ik zelf. Helaas was de accu opgehouden dus moesten we een nieuwe halen van de sloop 20,- nieuw is drie keer zoveel.
gistere snel een weekmenu in elkaar geflanst:
za Hollandspannetje met rijst zo ik spagetti carbonada en vriend magnetron maaltijd ma ikke hutspot / vriend doperwten met gemarineerd speklapje di Wraps met kipfilet, groentemix en wrapsaus wo Indische speklapjes met groente rijst. do Boerenkool stamppot vr Turkse durum
Wemkelover, hoe maak jij de indische speklapjes? Mij opa maakte ze vroeger vaak, maar helaas geen recept. En heb een keer een recept van internet gehaald maar kwam totaal niet in de buurt en vond zr ook niet lekker.
wemkelover
Geplaatst: 07-12-12 13:57
Nou ik heb hem van allerhande van ah. Dus weet niet of het de '' echte '' is maar wel lekker. Ik zal ff zoeken hoor!
Gelukkig hier tot nu toe geen onverwachte rekeningen. Verder plot meerdere late diensten gehad.. Dus erg goedkoop qua boodschappen gelukkig had ik ze nog niet gedaan
Wij hebben de week boodschappen weer binnen. Waren bijna €30,- kwijt deze keer. Wat goed uit komt, dan kan ik al vast een pak voeding extra in voorraad halen.