Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - deel 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SuSem

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 21:45

shiiiitt.. dat is klote zeg!

lukka63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 22:00

nog ff een foto van een gedeelte van de woonkamer die 60m2 is,helaast stond het bij de vorige eigenaar wel erg vol,maar check de paardjes op de muur die blijven natuurlijk

Afbeelding

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 22:12

Jee Rowo@ wat een gedoe! :(:)

Lukka63@Leuk huis ook zo te zien!Het lijkt een beetje dezelfde stijl.
Leuk die paardjes!Maar als je de muur nu wilt verven?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 09:01

rowo, wat ontzettend balen van die grote tegenslagen zeg!!! Maar dingen net als die leiding onder de vloer, zijn die niet te verhalen op de vorige eigenaar??
Ik vind je huiskamer óntzettend gaaf!! Dat zijraam!! <3 <3

lukka, blijf je ons lekker maken met die waanzinnig leuke huizen?! :D Echt onwijs gaaf!!!

De oplevering was werkelijk om te janken, wat ik ook bijna heb gedaan....................... ;( Ik heb werkelijk nog nooit zo'n onbeschofte klootzak meegemaakt.............. Bijna ging hij zelfs met onze sleutels weer weg...
Maar goed, we hebben ze en vanaf nu hopelijk alleen nog maar mooie verhalen!!
Straks worden de badkamer spullen gebracht en maandag gaat ons mannetje beginnen.
Kan helaas vandaag nog geen foto's maken. Wij gaan om een uur of half 11 richting het zuiden voor een modellen shoot met onze hondjes :D (komt errruug goed uit nu :P ) We zijn uitgenodigd bij modellen voor een visagie opleiding die graag de hondjes daarbij wilden gebruiken!!! Vind het wel een ontzettend leuk idee. We zitten er alleen helaas bijna 4 uur voor in de auto....

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 09:14

Hmm Kentaro... dat klinkt niet als een leuke oplevering -O- Ik weet niet wat er allemaal voorgevallen is, maar het hoort iets leuks te zijn.

Dat van die leiding onder de vloer is iets wat niet op de vorige bewoner te verhalen is net zoals die losse stenen (dat moet je maar net zien of opmerken), maar waarsch de laatste lekkage wel. Moet dus een offerte opmaken voor reparatie en dan gaat de makelaar (mijn baas) er waarsch mee langs de vorige eigenaren. Die moeten dat gewoon ook eerder hebben gehad. Kan niet anders.

En ons zijraam is idd te stoer..... 8-)

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 09:30

Jeetje Rowo...wat een tegenslagen, gelukkig ben je nog wel blij met het huis! dat is pas positieve instelling
Rest ga ik zo bijlezen!

Zal vandaag weer even update foto's plaatsen van de verbouwing. Vloerbalken zitten erin, vloer ook, plafond is dichtgemaakt, alle leidingen zijn vernieuwd en alle lichtpunten zijn aangebracht. Muurtje voor de badkamer is gemaakt, deurposten zijn geplaatst dus het schiet lekker op. Volgende week komen de nieuwe kozijnen en de openslaande tuindeuren erin...(openslaande tuindeuren afhankelijk van levering). Dan wordt boven alles geisoleerd, rachelwerk erop, spant plaatsen (nok is zichtbaar gemaakt) en dan de gipsplaten. ...jeeejjjj

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 09:31

Pfff, je mag dus nog wel ff Dems. Wat een werk he zo'n verbouwing. Maarrrrr..... voor je het weet zit je erin :j

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 12:32

Jeetje Rowo en Kentaro wat lastig allemaal, bah :(:)
Dems, wat gaan jullie snel :wow:

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 12:45

He das balen Kentaro!

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 13:27

@Rowo: Jeetje, wat een tegenslagen :(:)

@Kentaro: Wat ontzettend balen :(:) Oplevering van je huis zou iets moeten zijn waar je blij van wordt.. Hopelijk vanaf nu idd alleen nog maar positieve verhalen :) Fijne dag vandaag met de hondjes/shoot (krijgen we het resultaat ook te zien? :D )

@Dems: Wat een werk zeg! Ben zo blij dat hier niks ingrijpends hoefde te gebeuren := Ik krijg m'n opknap-kastje nog niet eens af :')
Maar zo te lezen schiet het bij jullie wel aardig op :j

Ik heb net de boel lekker gepoetst, alles glimt weer :D Kroonluchters goed afgestoft en met een nat doekje afgenomen, moet nog lampjes halen en dan kunnen ze opgehangen worden.
En hoop één dezer dagen bordjes voor binnendeuren te vinden; die hebben de vorige bewoners ook allemaal eraf geschroefd :\ Nu zitten er dus mooie schroefgaten in alle deuren.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 14:46

Rowo, wat mooi :j hopen dat alle tegenslagen nu voorbij zijn en de rest vlotjes gaat!
Kentaro :(:) fijn dat je iig de sleutels hebt!
Dems, ik ben echt megabenieuwd naar hoe je huis er nu uitziet!

Gisteren naar de Nachtmarkt van Kolhorn geweest en ondanks dat ik voldoende leuks heb gezien, heb ik mij kunnen inhouden.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 20:09

Mootje, ga je nog meer shoppen van het weekend dat je je gisteravond zo ingehouden hebt?!? }>

Het was ontzettend leuk vanmiddag!! Als het goed is, mailt ze me alle foto's als ze klaar is. Ze heeft ook van onze hondjes alleen foto's gemaakt, maar die met het model (heb ik er een paar van op het toestel gezien) zijn toch leuk geworden!!
Ik ga er wel een paar spammen als ik ze heb :D

Morgen neem ik m'n fototoestel mee naar ons huis en zal ik eindelijk eens foto's maken!

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 06:15

Okee...bijgaand wat fotootjes van de verbouwing. Lijkt nog niet veel soeps, maar schiet al echt wel lekker op...

Afbeelding
Het nieuwe halletje, deurpost zit er in. Oude hal was lang en nutteloos, die hebben we nu bij het woongedeelte getrokken.

Afbeelding
beetje wazige foto, maar goed. Hier kijk je tegen de nieuwe achtermuur aan. Hier zaten binnenmuren en een schuin hoekje. Hele boel is opgengemaakt en nieuw stukje muur erin. Waar Dries staat, voor de kijker rechts, daar komt de badkamerdeur. Links, dat grote raam, wordt vervangen door openslaande deuren.

Afbeelding
jaja...een nieuw plafond! Nog even stucen alleen :D

Afbeelding
Trapgat was open en is nu half dicht gemaakt...veel rustiger voor het oog.

Afbeelding
Het inbouwreservoir van de wc!

Nou goed...nog een hoop te doen dus hahahaha

sabineG

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 06:29

geerke schreef:
even een vraagje :o
Ik lees en kijk al een tijdje mee.
Op het moment ben ik een keuken aan het bouwen(aanbouw).
Tegels heb ik een paar dagen geleden gelegt.
Nu vroeg ik mij af of een van jullie hier een betonnen aanrecht zelf gestort hebben?
Ik wil graag een aanrecht van beton,heb er natuurlijk al veel over gelezen maar dacht....je weet nooit....misschien heeft iemand hier in dit topic ook een aanrecht gestort?

Ja hebben wij gedaan.. Veel werk maar scheelde ons te veel geld... Blaad is 1.20m breed en 3.80m lang.. Hele klus geweest om hem op de keuken te krijgen maar t resultaat valt absoluut niet tegen!

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 10:32

Poeh Dems, dat ziet er ingrijpend uit! Jullie zullen wel blij zijn als het klaar is he. Wel fijn dat het zo goed opschiet.

Geerke is volgens mij al begonnen met het maken van een betonnen aanrecht :o

@Kentaro: Fijn dat het leuk was gisteren. Ben benieuwd naar de foto's; zowel van de hondjes als van jullie huis :D

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 10:37

sabineG schreef:
geerke schreef:
even een vraagje :o
Ik lees en kijk al een tijdje mee.
Op het moment ben ik een keuken aan het bouwen(aanbouw).
Tegels heb ik een paar dagen geleden gelegt.
Nu vroeg ik mij af of een van jullie hier een betonnen aanrecht zelf gestort hebben?
Ik wil graag een aanrecht van beton,heb er natuurlijk al veel over gelezen maar dacht....je weet nooit....misschien heeft iemand hier in dit topic ook een aanrecht gestort?

Ja hebben wij gedaan.. Veel werk maar scheelde ons te veel geld... Blaad is 1.20m breed en 3.80m lang.. Hele klus geweest om hem op de keuken te krijgen maar t resultaat valt absoluut niet tegen!

Wat leuk!
Heb je er een foto van?
Die van mij zit er inmiddels ook,gisteren even een flinke scheur weggewerkt.We hadden ons toch verkeken op de sterkte van het bekisting hout ;)

Jee Dems@ :D
Zie je door de bomen het bos nog? ;) Ga je dat plafond zelf stucen?
Gelukkig bestaat er in Nederland roodband,hier hebben ze alleen maar gips....als je dat aan het mengen bent is het al droog :7

sabineG

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 11:28

Ja zal ff foto maken en hier plaatsen.. Wij hebben een heel oud huis gekocht en echt alles eruit gesloopt. Mega klus maar t begint wat te worden. Zijn nu dik twee jaar bezig,,, maar heb wel mn paarden nu aan huis staan, iets wat we in nl niet konden.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 11:46

Hey Sabine, wat leuk om jou hier te treffen!!! Wist niet dat je actief was op bokt :)

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 13:38

Pfoe, wat een werk Dems!
Wie was er nou op zoek naar keukenstoelen? Ik zag ze gisteren bij de Karwei staan van 79 voor 49 euro pst.

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 15:33

Ik was op zoek naar keukenstoelen :D
Aanbieding geldt voor iedere Karwei? Ga ff op de site kijken :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 15:35

Das een leuke aanbieding Nicolletje, misschien is het wat Vankje :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 15:51

Dit is trouwens ons interieur :D

Afbeelding

Eettafel:
Afbeelding

Nieuwe aanschaf, zelf samengesteld, komt nog zand in :)
Afbeelding

'Salontafel' klinkt zo sjiek :') Staan nu schitterende rode rozen op :)
Afbeelding

Tijdelijk hoekje, deze boomstammen worden straks in de kast verwerkt. Moet dus nog wat nieuws komen maar wat!?
Afbeelding

Kastje van Ikea. De bakken waren duurder dan de kast zelf _O-
Afbeelding

Zand en paardenhaar :)
Afbeelding

sabineG

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 17:37

manzano schreef:
Hey Sabine, wat leuk om jou hier te treffen!!! Wist niet dat je actief was op bokt :)

Ja ben ook al "ff" lid... Al lees ik vaak mee.. Maar vind dit wel een leuk topic!! Binnenkort maar eens een mini reunietje plannen??

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 18:33

Joolien, wat gaaf die boomstammen!! Vind die 2 manden in je kast ook heel erg mooi!

Eindelijk een paar foto's van ons huis! (vergeet ik die van de buitenkant weer te nemen }:0 )

Afbeelding
toilet beneden

Afbeelding
toilet boven

Afbeelding
badkamer to bee

Afbeelding
keuken to bee

Afbeelding
Uitzicht voorkant

Afbeelding
Achterkant

Afbeelding
Uitzicht achterkant

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 19:04

joolien@Je huis ziet er gezellig uit!Heb je echte boomstammen in je kamer?Die zagen wij in stukken voor in de kachel :D

Kentaro@Mooi huis!Achter uitzicht is niet gek! <3
Mooie w.c's ook! <3