Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 18:22

Ga straks na de wedstrijd vragen of ze ze willen weg halen, maakt echt teveel herrie. Daar kan ik vannacht niet goed bij slapen :n
Bij mij mag ook NIKS aan m'n nachtrust komen, slaap zo graag <3
Ze hangen helaas net te ver weg, anders zou ik de slinger mooi kunnen doorknippen :P

Vind die vlaggetjes aan de huizen sowieso echt té lelijk (hoop niet dat ik nu iemand voor het hoofd stoot :o ), dus wat mij betreft mogen ze ingepakt blijven. In de straat waar ons nieuwe huis staat was gelukkig niks versierd :D Zijn vandaag de sleutel van het tuinhuis gaan ophalen zodat we daar al wat verhuisdozen naar toe kunnen brengen.

Mootje

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 18:26

Vankje, ik geef je groot gelijk :j
Het gros ban bijvoorbeeld kerstversiering is ook niet aan mij besteed!
Nicolle, dit bewaar je voor je honden, dan is het niet zo erg :P

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 18:31

ik kan een versierde straat best waarderen maar het moet geen geluidsoverlast geven :n

vriendje kijkt voetbal.... ik vind er weinig aan zeker als Denemarken ook nog eens 1-0 maakt... la maar dan ;)

subtiele kerstversiering vind ik mooi, maar bij sommige mensen is het meer een h*erenkast :o sorry als ik iemand beledig :o

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 07:00

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 09:16

Geweldig vind ik die!! Maar helaas hebben wij net een keuken aangeschaft met inbouwkoelkast.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 09:18

Is niet mijn smaak, maar ze zijn zo populair dat je hem vast snel kwijt bent :j

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 09:27

Nou....nog drie weken en dan moeten wij ons huis uit zijn. Dan gaat ein-de-lijk de verbouwing beginnen! Kannie wachten nie!
Tis nu steeds nodiger...vorige week wilde ik de ramen boven dichtdoen, sta ik ineens met een kozijn in mijn handen...naja, de onderkant hangt los hahaha. Maand geleden schoven wij het schuifraam in de woonkamer omhoog...ging het raam wel, maar het kozijn bleef staan. Ahum.
Lekker ALLES nieuw!!!! Woensdag hebben we bij de notaris getekend voor het bouwdepot en zijn we s avonds nog even bij onze klusmeneer geweest. Jonge, enthousiaste vent. Heeft het retedruk, dus goed teken!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 10:33

Geweldige koelkast Dems <3
Dan is de verbouwing idd hard nodig! Waar blijven jullie tijdens de verbouwing?

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 10:40

Ik vind hem ook zo mooi... <3
Maar ja, hier ook geen keuken waar dat in past....

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 11:22

Mootje, we gaan in het huis van mijn schoonouders. Die zijn zelf 7 weken op vakantie, dus dat is wel fijn!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 11:29

Dat is inderdaad handig (en geldbesparend)! Toeval of zo gepland?

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 12:25

Ik vind de koelkast ook heel erg leuk, maar heb er helaas ook geen plaats voor.
Succes met de verkoop, volgens mij zijn ze wel populair, zul je wel zo kwijt zijn :j

Handig dat je in het huis van je schoonouders kunt wonen!
Wij moeten een weekje overbruggen, appartement moet leeg opgeleverd worden voordat wij in het huis kunnen, dus dan moeten we ook naar (schoon)ouders uitwijken.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 12:57

Ideaal als je zo in het huis van je schoonouders kunt :j Top!! We hebben 3 maanden gehuurd....pfff duuuur!!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 14:07

Dat is zeker fijn dat jullie het zo kunnen regelen! slaan jullie de spullen op zolang??

Sprak met de honden uitlaten iemand die zijn huis te koop had en die gaat nu woning ruilen. Ben benieuwd hoe die het dan doen met over gaan... :D

Vankje, hebben ze de vlaggetjes nog weg gehaald??

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 14:32

Nou meeste mensen halen hun huis in 1x leeg met verhuizer bijv. en dan in vrachtwagen. Als je dat allebei tegelijk doet lijkt me dat vrij makkelijk met huizenruil.

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 14:37

@Kentaro: Nee, vlaggetjes hangen er nog. Moet eerlijk bekennen dat ik er vannacht geen last van heb gehad, gelukkig!! De wind ging gisteravond liggen en dan hoor je ze eigenlijk niet meer.
Verwacht dat het na woensdag toch gedaan is met de Oranje-pret :P

@Manzano: Ja, dat is idd het handigste. Baal ook wel een beetje dat dat bij ons niet zo gebeurt. Wij moeten het appartement eerder leeg opleveren, de verkopers van ons huis kunnen dan nog niet in hun nieuwe huis en dus moeten we die tijd overbruggen. Wel lastig vind ik...
Gelukkig kunnen we (bijna) al onze spullen in het tuinhuis kwijt, maarja, dan moet je het toch weer in handen pakken en naar het huis slepen.. Ben je eigenlijk nog 2x aan het verhuizen.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 14:41

Oh ik weet er alles van :')

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 14:44

Ik heb net een hele volle emmer water met sop uit mijn handen laten vallen, midden in mijn woonkamer :')
Gelukkig is het warm en waren een horde aan handdoeken in de buurt....

Dat lijkt mij ook vervelend, zo even een paar weken te moeten overbruggen. Voor mijzelf niet heel erg, maar al die spullen en meubels!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 16:56

Vankje, gelukkig dat je er vanacht geen last van gehad hebt!

Dat van de verhuiswagen snap ik, maar ik neem aan dat je nog wel e.e.a. wilt doen in je 'nieuwe' huis, maar dat moet dan maar gebeuren terwijl je al over bent?! :D

Mootje, wat erg!!! Wat heb jij op je vloer liggen?? Hoop geen hout......

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 17:00

@Mootje: Ohw, hoe vervelend is dat := Mij is dat een keer gebeurd met de frituurpan, nou dat wil je niet meemaken hoor :') Wat een troep was dat!

@Kentaro: Ja, dat is bij ons dus ook het probleem... Omdat we (bijna) alles in het tuinhuis kunnen opslaan kunnen we wel in een redelijk leeg huis werken, maar we zullen er dan toch ook een beetje moeten wonen. Zij het enigszins primitief.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 17:02

Ach beetje gewoon klussen kan prima als je er woont!!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 17:06

Gelukkig enorm strak gelegd laminaat.... Een berg handdoeken was gelukkig dichtbij!
Ik heb niet het idee dat er iets door de voegen is gegaan :') handdoeken heb ik direct het terras opgegooid, want die waren echt zeiknat!

Vrienden van mijn ouders hebben 5 jaar in de garage gewoond toen zij een boerderij hadden gekocht waar alleen de houtconstructie, achtergevel en de vloer van is blijven staan! Ik zou er niet aan moeten denken!

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 17:10

Uhm dat is wel weer een andere uiterste Mootje :') :))

Laminaat kan wel wat hebben hoor. Zolang je het water maar niet laat liggen.

Wij moesten na een maand hier klussen ons huis uit. Hebben toen een woning in Doorn gehuurd (ruim half uur van dit huis). Hadden een huurgaragebox in Utrecht en hebben daar al onze spullen opgeslagen. Klein beetje is toen mee gegaan naar Doorn. We hadden dat gehuurd voor 2 maanden en uiteindelijk verlengd met een maand.
In die tijd hadden we iig 3 kamers boven "klaar" (dat wil zeggen, muren en vloeren enzo, de kozijnen moeten bijv. nog allemaal geschilderd). Daar hebben we toen wat meubels neer gezet en bed enzo.
Rest van de spullen zijn tot eind afgelopen maand (mei) in de garage gebleven. Die hebben we net verhuisd.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 17:14

Het water heeft er max 5 minuten gelegen.... Heb als eerste de rand met de wand drooggemaakt. Gelukkig was het warm, want de doorweekte wand was met 10 minuten droog :)

Een pan frituurvet :oo ik moet er niet aan denken, hoe heb je dat schoon gekregen?

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 17:17

Wow Mootje, 5 jaar lang in de garage wonen met zo'n enorm klusproject.... Nee, daar moet ik ook echt niet aan denken :=
Tsja, die pan frituurvet; eerst heel veel gedept met keukenpapier en handdoeken en vervolgens eindeloos de vloer gedweild. Wat een vieze bende was dat, zo vettig :r
Had 'm niet goed vastgepakt toen ik 'm wilde opbergen en toen kiepte ie zo uit m'n handen := Was ook een laminaatvloer, in de keuken.