Wij kopen de Action leeg! Deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wat ga jij voor 'nieuw' product van de Action aanschaffen?

Fleecevest
64 (22%)
Tondeuse
49 (17%)
Rubber borstel
79 (28%)
Ik heb nog niet eens het serum, de lederdoekjes of de flextub geprobeerd!
87 (31%)

Totaal aantal stemmen: 279

arans

Re: Wij kopen de Action leeg! Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 10:32

Ik ben ook bij de action geweest :)

Kougom om posters op te plakken
3d foto van een engels bus
grote canvas van new york
nep nagels
haarverf
rest ben ik vergeten :P

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 12:49

Aranel, ik ben benieuwd naar je ervaring met de mesjes!

Ik moet eigenlijk ook weer inkopen gaan doen.. ik heb de vorige keer zo'n LED lantaarntje meegenomen en die wordt op stal intensief gebruikt om 's avonds de shetters in hun weiland en de ezels in hun paddock te voeren. De kids van de stalhoudster vinden het ding helemaal gaaf dus ik heb ze beloofd lantaarntjes mee te nemen de volgende keer. Is al even geleden, en nu is steeds mijn lantaarntje weg, dus het word tijd dat ze er zelf eentje krijgen :D

Iemand schreef dat de LED lampen minder licht geven dan "gewone" lampen... zijn die LED lampen ook in dunnere fittingmaten te krijgen? Of is dat alleen maar in die dikke standaard maat?
Ik wil óf LED lampen óf spaarlampen in mijn kroonluchter, maar dat is een dunne fitting...

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 12:50

Dat Led zaklampje gebruiken wij ook super vaak! moet er binnekort paar bijhalen.
Zag ze laatst bij de karwei liggen daar waren ze 11,-!
Bij de action nog geen 2,-

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 13:12

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 07-03-24 15:11, in het totaal 1 keer bewerkt

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 13:33

Weten jullie toevallig of ze ook zwart klittenband hebben?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 13:35

Zou best wel eens kunnen :) maar zeker weten doe ik het niet

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 14:38

M'n moeder wil van de week samen met mij naar de Action, maar na het lezen van dit topic is het denk ik beter voor m'n portemonnee om vér weg te blijven van die winkel. :D

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 15:02

Ik heb vanmiddag even whiteboard-stickers gehaald, voor op stage :).

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 15:16

SteffiiY schreef:
Dat Led zaklampje gebruiken wij ook super vaak! moet er binnekort paar bijhalen.
Zag ze laatst bij de karwei liggen daar waren ze 11,-!
Bij de action nog geen 2,-

Ik heb echt een lantaarntje, geen zaklamp :) Zo één waar tuinkabouters mee rondlopen :D

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 15:21

Domme vraag misschien, maar binnenkort hebben we een vout feest, weten jullie of ze ook net panty's en bretels bij de action verkopen?

Moet dan ook maar gaan kijken naar lampjes idd, altijd handig op stal :)

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 15:32

canvas schilderij van NY/bus? hoeveel kosten die en wat is het formaat weet je dat misschien arans?

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 16:10

ow dat is nog cooler een zaklantaarn :P

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 16:26

kaatje89 schreef:
Domme vraag misschien, maar binnenkort hebben we een vout feest, weten jullie of ze ook net panty's en bretels bij de action verkopen?
Volgens mij heb ik beide wel eens gezien. Durf alleen niet te zeggen of ze er nu nog zijn.

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 17:20

Ik heb een 2 ringbandsmap voor mijn stageopdrachten, maar ik merk dat alle blaadjes eruit scheuren (ook plastic hoesjes)... Nu had mijn moeder het over speciale plakkertjes voor op die gaatjes. Heeft de Action die ook?

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 17:39

Ik ben ook fan van de Action, al is de verleiding wel groot om nutteloze dingen te kopen. :P

Ik ben een halstertouw aan het knopen van het zeiltouw dat de Action verkoopt, en ik vind de leggings van daar ook intens fantastisch. Ook de wollen inlegzooltjes doen het goed. :j

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 17:44

Die wollen inlegzooltjes heb ik ook. Ik heb er nog geen ervaring mee, omdat het nu nog te vroeg is om ze te gebruiken ;)

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 18:35

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 07-03-24 20:01, in het totaal 1 keer bewerkt

myxlea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 18:40

Hoihoi,

Ik was laatst in de action en ik was op zoek naar het rubberen borsteltje, maar zelfs de verkoopmedewerkerster snapte volgens mij niet zo goed wat ik bedoelde met "haren eraf halen" en alles .. dus mijn vraag aan jullie was is tussen welke producten ligt het rubberen borsteltje? dan heb ik een beetje een idee waar ik de volgende keer moet zoeken :P

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 18:42

Bij de action waar ik kom ligt het bij de bezems en de schoonmaakdoekjes e.d.

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 18:49

hafjelinger schreef:
Die wollen inlegzooltjes heb ik ook. Ik heb er nog geen ervaring mee, omdat het nu nog te vroeg is om ze te gebruiken ;)

Haha, ik heb ze eigenlijk meer omdat m'n zool dan wat dikker is dan voor de warmte. Ze zijn wel heel warm, dat wel. :P
Maar mijn nepuggs (niet van de Action, ik heb die van Ella met kraaltjes) hebben een veel te dunne zool en daar krijg ik zere voetjes van. Nu krijg ik veel minder zere voetjes. =)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 18:52

kaatje89 schreef:

Moet dan ook maar gaan kijken naar lampjes idd, altijd handig op stal :)

Feestbeest! :D
Foute feesten zijn altijd leuk! Net panty's hebben ze wel volgens mij, maar bretels heb ik nog nooit gezien.

Typfoudt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 19:31

Netpanty's verkopen ze niet - tenminste, niet bij 2 filialen hier in de buurt - ik was er laatst ook naar op zoek, maar heb ze via internet moeten bestellen :)

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 19:34

Ik ben vandaag ook weer bij de action geweest moest een paar dekens voor de honden hebben maar werd een heel gezeur.
Had een losse kussensloop, en wilde daar een fleecedeken indoen voor in de bench van onze kleine jonge hond, maar had deze er dus ingedaan om te passen maar niet uitgehaald omdat er net toen ik klaar met hem erin doen een oudere vrouw over haar karretje heen klapte omdat ze ergens tegenaan reed.
Bij de kassa merkte ik het toen de jongen de kussensloop al langs de scanner had gehaald dat de fleecedeken die erin zat niet was aangeslagen.
Dus ik benoemde dat er nog een fleecedeken in de kussensloop zat en dat hij de andere (zelfde, ik had er dus 2 waarvan 1 in de kussensloop en 1 gewoon op de band) dus 2 keer moest aanslaan.
Hem dit 2 keer gezegd terwijl ik een poging aan het doen was de rest in een tas te proppen.
Uiteindelijk hem de fleecedeken in de kussensloop laten zien omdat hij het niet snapte en hij zou degene op de band extra aanslaan.
Na het afrekenen me bon nagekeken want vond het zo weinig heeft hij gewoon beide dekens niet aangeslagen en ook nog een andere deken maar 1 x ipv 2x a €30,-.
Dus op naar de klantenservice, daar het eerst 3 keer moeten uitleggen en toen ze het nog niet begreep werd er een collega bij gehaald.
Die snapte het ook niet, maar dacht warempel dat ik teveel betaald had, dus de manager/leiding? werd erbij gehaald en die zei zoiets nog nooit te hebben gehad, dat iemand die voor bijna €40,- te weinig betaald heeft terug komt en dat was ook de reden dat de baliemedewerkers het niet begrepen.
Heb uiteindelijk na wat bakkeleien over wel of niet betalen (van hem hoefde het niet arme man was helemaal verbaasd, ik wilde wel iets betalen) heb ik de deken van €30,- van hem gekregen (en dus maar €10,- hoeven 'bij' te betalen) :D
Laatst bijgewerkt door NoGo op 11-10-11 19:42, in het totaal 2 keer bewerkt

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 19:38

NoGo, ik snap je hele verhaal niet eens wat er nou precies mis ging hahaha maar goed ik ben ook niet helemaal helder meer :+

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 19:43

heb hem aangepast zo misschien duidelijker :D