Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tamary schreef:PRECIIOUSx schreef:Wie gebruikt dat touw (pagina 1 eerste bericht) om touwhalsters te maken ?
En kan dan niet 'snijden' in de huid ?
Dikte touw voor touwhalsters is 6mm. Of dit touw qua eigenschappen (ivm gebruikte materiaal) geschikt is weet ik zo niet.
Mootje schreef:Ik ben ook nog op zoek naar een smalle spanband. Heb je die ook bij de Action?
hafjelinger schreef:Die reflectiehalsband voor de hond ga ik halen
Citaat:Wie gebruikt dat touw (pagina 1 eerste bericht) om touwhalsters te maken ?
En kan dan niet 'snijden' in de huid ?
Dikte touw voor touwhalsters is 6mm. Of dit touw qua eigenschappen (ivm gebruikte materiaal) geschikt is weet ik zo niet.
Gebruik dit touw ook om touwhalsters te maken, wel die van 6 mm dik en niet dunner.
Motje11 schreef:Ik zag vandaag ook een vrouw een aantal van die borstels meenemen. Ik dacht nog: zou die ook van Bokt zijn?
sanapril schreef:Ik ben bezig met een grote bak (flexitube) met 30 cadeautjes voor mijn vriend die 30 word....
Er komen dingen in die te maken hebben met ouder worden.
Wilde hiervoor langs de action gaan.
dacht aan:
zilvershampoo voor grijs haar
haarverf voor over de grijze haren
leesbril
steradent
vitaminepillen
puzzelboekje
steunkousen
grote witte opa onderbroek
warmtepleisters
rimpelcreme
geitewollen sokken
geraniums
van die snoep kunstgebitjes
Van mijn werk neem ik wegwerpslabben, inleggers en luiers mee....
iemand nog meer leuke ideeen? Zit nog lang niet op de 30 cadeautjes!
Mootje schreef:Ik ben vanmiddag geweest. Dacht ff snel langs te gaan, maar had mij buitengesloten van de auto en drie uur aan 't worstelen geweest met de ANWB![]()
Wie heeft er ervaring met hegron zonnebrandmelk en aftersun? Wil wel goed spul hebben en ambre solair was er niet in de factor die ik wil!