Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
manzano schreef:Heb geen aankoopmakelaar gehad
Al kun je ook over het percentage onderhandelen als je toch goed kan onderhandelen. Collega van mij kwam onder de 1% uit.
Ir111 schreef:Zeker lid worden van VEH als je geen aankoopmakelaar in de arm neemt vind ik.![]()
Onderhandelen kun je vaak zelf maar een makelaar vind ik wel fijn (en gemakkelijk) bij de verdere afwikkeling van de administratie. Ik heb wel gekocht met aankoopmakelaar en was daar heel blij mee. Niet voor het onderhandelen maar wel omdat de tegenpartij er een takkebende van maakte administratief. Ik ben heel goed thuis in die zaken maar was blij dat ik de makelaar had ter ondersteuning.
Een jaar na aankoop heb ik nog een akkefietje gehad en daar heeft de aankoopmakelaar mij ook netjes bij geholpen. De beste man was zijn geld dubbel en dwars waard in mijn geval.
Naath86 schreef:Maar herhaal toch nog even mijn vraag: Iemand ervaring met behang van Praxis, Gamma e.d.?
Samo schreef:Over mijn vraag waar ik de decoratie takken zou kunnen krijgen, laat maar, al gevonden http://www.decoratietakken.nl (Hoe simpel)