Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amira_ schreef:Ik heb nu een Huawei Honor .
Samsung Galaxy S3 zat ik ook al naar te kijken, ben wel benieuwd hoe de batterij daarvan is!
Die HTC 8S is dus met windows, heeft die dan geen android? En hoe werkt dat?
Wendy schreef:Ik zou niet zo snel roepen dat een bepaald merk altijd goed is of juist altijd prut.
Neem nu HTC als voorbeeld. Mijn vriend heeft er al jaren één waar hij erg tevreden over is... prima batterij, doet het altijd goed, loopt nooit vast (ouder modelletje maar wel met android). Mijn werktelefoon is ook een HTC, een wildfire S, en daar ben ik helemaal niet blij mee. Slechte batterij (loopt echt al leeg als je er maar naar kijkt), touchscreen is niet fijn, reageert niet altijd snel, etc. Twee telefoons van hetzelfde merk, maar compleet tegengestelde ervaringen.
Amira_ schreef:Wendy schreef:Ik zou niet zo snel roepen dat een bepaald merk altijd goed is of juist altijd prut.
Neem nu HTC als voorbeeld. Mijn vriend heeft er al jaren één waar hij erg tevreden over is... prima batterij, doet het altijd goed, loopt nooit vast (ouder modelletje maar wel met android). Mijn werktelefoon is ook een HTC, een wildfire S, en daar ben ik helemaal niet blij mee. Slechte batterij (loopt echt al leeg als je er maar naar kijkt), touchscreen is niet fijn, reageert niet altijd snel, etc. Twee telefoons van hetzelfde merk, maar compleet tegengestelde ervaringen.
Ja dat klopt ookmijn vader heeft een galaxy s2 en die werrkt wel gewoon goed maar alle samsungs die ik heb gehad hebben wel problemen. Maar dat kan ook heel goed aan mij liggen dan