Topic telefoonkeuze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lotte_horses

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 20:21

Oke bedankt! Is de camera ook goed?

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 23:51

HTC is een goed merk!! De camera is ook erg fijn!!

Me zusje heeft de HTC one V en een vriendin de HTC Sensasion XE...
Owjah, en mijn tante heeft ook een HTC, weet niet welke...

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 11:40

Ja, HTC is wel fijn!

Vriendjelief heeft er hier ook een, werk ik soms ook wel graag mee.
Maar ik ben toch wel wat Apple-fan, dus ik ga voor 'n iPhone :)

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 18:07

Ik ben op zoek naar een telefoon. Op het moment heb ik een Samsung Galaxy Y, maar ik wil graag een telefoon met een groter (groot) intern geheugen en dat heeft deze telefoon niet.

Nu kwam ik uit bij de Samsung Galaxy Mini 2. Iemand ervaring met dit toestel?
Iemand nog meer ideeën?

Mijn eisen:
- Android toestel (apps)
- Touchscreen
- Camera
- Groot intern geheugen
- Budget: 150 euro

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 18:59

Die LG vind ik dan weer te groot, iPhone 4 vind ik juist weer perfecte grootte :)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 09:27

Ik zit ook te twijfelen! Ik mag een nieuwe telefoon, ik heb nu een Iphone 4, deze gaat over naar vriendlief waardoor ik hem niet kan verkopen.
Vind het voor vriendlief harstikke leuk maar dat zorgt er wel voor dat de overgang naar de Iphone 5 financieel best groot is en ik niet weet of ik dat er wel voor over heb.........
Ik denk dat ik dan toch eerder ga voor een goedkopere versie namelijk de Iphone 4S, dat shceelt me 100 euro in aanschaf.......

Mar toch blijft de 5 wel enorm trekken :o

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 09:44

maar aan de andere kant, 100 meer is de 5. :') het blijft lastig. overstappen naar een andere mobiel. je wilt iig Apple houden?

ik mag in februari verlengen. als het qua abbo's gunstig is, komt hier een iPhone 5. al is mijn HTC ook erg fijn en twijfel ik of ik niet gewoon een sim only moet nemen..

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 09:55

Ja ik wil absoluut weer een Apple :j

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 10:01

zijn er mensen met goede ervaringen mety de galaxy S Advance?
ik mag verlengen en doe maar eens een verlenging met telefoon deze keer , maar vind het maar lastig kiezen, s2 en s3 vond ik iets te uitgebreid en out of price range,
de S Advance is betaalbaar , specs zien er op zich goed uit, ook tov de 2 en 3
en nu gingerbread os, maar udate naar jellybean is als het goed is dit jaar een keer beschikbaar

voor mij is de Advance ook een vooruitgang, heb nu twee alcatel smartphones gehad met heel wat beperktere mogelijkheden, maar wilde eerst eens kijken of ik ze een beetje heel hield (ik ben grootverbruiker van telefoons, verslijt er zo een twee per jaar , maar tegenwoordig doe ik al weer een jaar met de laatste alcatel :+ dus durfde ik de gok naar iets luxers te nemen )

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 10:18

Mijn zus heeft de Advance, vind hem wel fijn maar loopt soms vast (ong. 10 seconden). Ik weet niet hoe vaak die dat doet want ik zie haar niet altijd. Verder vind ze het wel een fijne telefoon geloof ik :j

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 13:13

Ik wil eigenlijk ook weer een nieuwe telefoon. Ik heb mijne nu 3 maanden maar ik gebruik hem heel veel en daar kan ie op de een of andere manier niet tegen en dan gaat ie precies t tegenovergestelde van wat ik wil doen. De enige reden dat ik m niet weg wil doen is omdat ie echt een super batterij heeft. Als ik de hele dag 3G aan heb en af en toe muziek is ie aan het eind van de dag nog niet leeg. Met mijn galaxy ace was dat na 4 uur al zo :=
Maar ik weet echt niet welke telefoon ik wil. Met samsung heb ik nu ervaring en daarvan vind ik de batterij niet goed genoeg, dus valt die eigenlijk al af, net als de htc. Een iPhone is weer te duur. Weten jullie nog telefoons met een goeie batterij? Dat is eigenlijk mijn enigste eis..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 13:18

Welke heb je nu?

Ik heb een HTC 8S, heb er weinig problemen mee en hiervoor een HTC Desire gehad.
De 8S heeft Windows 8. Eerlijk is eerlijk, ik doe er niet heel veel mee, maar meestal is de batterij aan het eind van de dag nog zo'n 75%, zonder batterijbesparing!! En als ik nog 15% heb, kan de batterij nog zeker 3 uur mee.
In de winkel is mij aangeraden toch elke nacht op te laden (voor het ritme), dus dat doe ik ook.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 13:22

Ik raad de Samsung galaxy S3 aan, super fijn toestel en kan er werkelijkwaar alles mee! 8 megapixel van camera,je hebt hem ook in mini, is precies hetzelfde alleen camera is dan 5... heel erg fijn toestel!!

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 13:28

Ik heb nu een Huawei Honor .
Samsung Galaxy S3 zat ik ook al naar te kijken, ben wel benieuwd hoe de batterij daarvan is!
Die HTC 8S is dus met windows, heeft die dan geen android? En hoe werkt dat?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 13:30

Mijn batterij die kan lang mee.... en doe ik er werkelijkwaar alles mee!

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 13:37

Ik zou niet zo snel roepen dat een bepaald merk altijd goed is of juist altijd prut.
Neem nu HTC als voorbeeld. Mijn vriend heeft er al jaren één waar hij erg tevreden over is... prima batterij, doet het altijd goed, loopt nooit vast (ouder modelletje maar wel met android). Mijn werktelefoon is ook een HTC, een wildfire S, en daar ben ik helemaal niet blij mee. Slechte batterij (loopt echt al leeg als je er maar naar kijkt), touchscreen is niet fijn, reageert niet altijd snel, etc. Twee telefoons van hetzelfde merk, maar compleet tegengestelde ervaringen.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 13:44

hier in ieder geval sinds gisteren een samsung galaxy s advance , vind hem kwa gebruiksvriendelijkheid erg fijn :j , batterij lijkt in eerste instantie een ruime dag mee te gaan met wifi continu aan , op normaal gebruik, ofwel, hij staat nu een 20 uur aan en is halverwege, vermoed dat ie vanavond wel leeg is .(spaarstand niet aan)
camera is ook leuk genoeg voor een mobieltje en alles reageert ook lekker snel.

ben benieuwd hoe hij op de lange termijn bevalt.

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 13:45

Ik krijg vanmiddag de Iphone 4s. Ben een dikke overloper ik heb altijd android gehad :D Maar ik heb zoveel goeie dingen gehoord ben erg benieuwd!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 13:55

Amira_ schreef:
Ik heb nu een Huawei Honor .
Samsung Galaxy S3 zat ik ook al naar te kijken, ben wel benieuwd hoe de batterij daarvan is!
Die HTC 8S is dus met windows, heeft die dan geen android? En hoe werkt dat?

Nee geen android. Je kan alleen een aantal apps (vaak de minder bekende apps) niet downloaden, nouja, die staan niet eens in de store.
Maar Facebook zit er gewoon op, Whatsapp, Soundhound, Angry Birds, Ruzzle etc.

Ik vind het veel prettiger in gebruik dan Android.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 13:57

Wendy schreef:
Ik zou niet zo snel roepen dat een bepaald merk altijd goed is of juist altijd prut.
Neem nu HTC als voorbeeld. Mijn vriend heeft er al jaren één waar hij erg tevreden over is... prima batterij, doet het altijd goed, loopt nooit vast (ouder modelletje maar wel met android). Mijn werktelefoon is ook een HTC, een wildfire S, en daar ben ik helemaal niet blij mee. Slechte batterij (loopt echt al leeg als je er maar naar kijkt), touchscreen is niet fijn, reageert niet altijd snel, etc. Twee telefoons van hetzelfde merk, maar compleet tegengestelde ervaringen.

Ja dat klopt ook :j mijn vader heeft een galaxy s2 en die werrkt wel gewoon goed maar alle samsungs die ik heb gehad hebben wel problemen. Maar dat kan ook heel goed aan mij liggen dan :+

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 14:02

Amira_ schreef:
Wendy schreef:

Ja dat klopt ook :j mijn vader heeft een galaxy s2 en die werrkt wel gewoon goed maar alle samsungs die ik heb gehad hebben wel problemen. Maar dat kan ook heel goed aan mij liggen dan :+

Ja, dat is dan het voordeel wat ik heb: ik heb veel collega's met dezelfde HTC, allemaal met in ieder geval deze problemen en soms nog erger :P Ligt dus niet aan mij.
Ik ben dan weer erg blij met mijn samsung galaxy S plus, maar mijn zus had weer een minder fijne ervaring met de samsung galaxy Y. De verschillen zijn echt groot!

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 14:15

Ik heb de advance nu ongeveer 2 maanden, maar ik vind hem nog steeds goed! :D maar dat moet ook wel haha.batterij is ook prima

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 14:21

Mijn moeder heeft sinds zaterdag de advance vind hem heel fijn en veeeel anders dan mijn bb, ik ga hem ook bestellen eind van de maand.

lotte_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 15:31

Ik was van plan de HTC wildfire S te kopen, maar nu lees ik net iemand met hele slecht ervaringen met die gsm. Heeft er iemand nog ervaringen met de Wildfire S?

Of kan iemand mij dan een andere HTC gsm aanbevelen die niet té duur is (max was eigenlijk 150€, maar 200€ zou eventueel ook nog kunnen.)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 20:15

Ik heb wildfire S, ik vind hem zo geweldig ookal heb ik hem nog maar een paar uur :'')