Ik heb ook alleen maar een rood en een groen thema, maar als ik zo op internet zoek, schijnt dat je er geen andere themas op kan zetten, we moeten dus maar tevreden zijn met wat we hebben
mijn star is een klein beetje nat geworden, en daarna deed die het een halve dag nog en toen liep die vast. Dus ik de batterij eruit gehaald.en Nu zegt die als ik m aan wil doen...download en dan gaat die niet meer verder. Heeft iemand dit ook wel eens eerder gehad?
Ben bang dat hij kapot is Zippo_M, waterschade is echt het vervelendste wat er is en helaas niet te maken. Je kunt hem even een dag laten drogen, batterij er uit halen en uit laten staan. Wie weet dat hij het nog even doet maar het kan dan ook zo zijn dat hij er ineens mee stopt, dat is het rare van waterschade. Maar als hij het nog een halve dag heeft gedaan en daarna niet meer ben ik bang dat hij is overleden
Nou ik ga toch mijn samsung qwerty weg doen. Kan nu een voordelig abbonement pakken met een nokia 5230 en ik ga daarvoor. Ik krijg op een of andere manier niet echt de draai met dit toestel.
Nog meer mensen die het vinden tegenvallen qua tuchscreen? Ik weet de nokia is ook tuchscreen maar daar ken ik het menu wat beter van.
Maar dan valt het touchscreen niet tegen toch? Dan valt Samsung je tegen? Tis maar net wat je gewend bent, ik kan juist helemaal niet overweg met Nokia
Ja dat klopt op zich wel. Denk idd dat het meer aan samsung zelf ligt waar ik niet aan kan wennen omdat ik meer nokia gewend ben.
Op zich telefoon doet het goed, nadeel is alleen dat je die echt niet in je broek moet hebben. Maar goed dat zal ik bij nokia ook hebben met touchscreen.
Kan je die nepoproepen ook uitzetten? Ik dacht dat ik gestalkt werd want ik werd heel vaak gebelt en ik hoorde dan niks dus ik dacht dat er iemand grappig aan het doen was. Maar kom er nu achter dat dat die nepoproepen zijn. Hoe doe je een nepoproep en hoe zorg je ervoor dat je die niet meer krijgt?