En dan ook nog doodleuk 8 min. geleden op Twitter reageren dat je maar moet inloggen op hun site om je termijnadviesbedrag op te vragen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Westhof schreef:Ik vind het ook behoorlijk onhandig van Vattenfall om juist nu onderhoud te plegen aan de website als er zoveel mensen willen inloggen/met vragen zitten.
En dan ook nog doodleuk 8 min. geleden op Twitter reageren dat je maar moet inloggen op hun site om je termijnadviesbedrag op te vragen
elnienjo schreef:Drie jaar geleden betaalde ik 2700 voor een split unit airco. Dus als je daar in deze gekke tijden een offerte van 2500 van krijgt mag je in je handjes klappen. Ik heb Hisense die ook via de app bediend kan worden wat heel handig is.
Faelynn schreef:elnienjo schreef:Drie jaar geleden betaalde ik 2700 voor een split unit airco. Dus als je daar in deze gekke tijden een offerte van 2500 van krijgt mag je in je handjes klappen. Ik heb Hisense die ook via de app bediend kan worden wat heel handig is.
Een enkele split unit van 3.5kw? Ik ben bang dat je dan gewoon echt heel veel te veel betaald heb. die offerte van 2500 was by far de hoogste, de andere 4 offertes zaten allemaal tussen de 1500 en 1900 voor een mitsubishi airco. Ze kunnen vrijwel allemaal via een app bediend wordenSommige zit het al in en andere kun je het bij laten installeren voor €125, maar ik gebruik geen apps, hij heeft gewoon een afstandsbediening, ben nog beetje ouderwets
En anders kan ik dat er altijd later nog op laten zetten.
Druif_01 schreef:Sorry hoor, ik lees hier mensen die voorstellen om met mutsen en handschoenen aan in huis te gaan zitten. Dit is toch echt te schandalig voor woorden dat we hier überhaupt over na moeten denken?! Ik kan niet begrijpen dat alle kosten maar blijven stijgen en dat mensen dadelijk meer betalen aan hun stroom/gas dan aan hun hypotheek. Ergens moet dit toch een keer stoppen?
fokfanaat schreef:tja het is oorlogstijd, er zijn niet ver van hier mensen die helemaal geen dak meer boven het hoofd hebben, denk dat waar wij mee kampen daarbij in het niet valt. de redenen van de stijging van de prijzen zijn wel aan te geven.