Zo een beetje laat, want zit letterlijk op een berg, maar van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoon! En wat een heftig bloed verlies! Aan de fotos te zien gaat het nu gelukkig weer goed!
horsii
Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-24 00:33
Heerlijk, lekker op vakantie?
Dankjewel. Lichamelijk gaat alles perfect, puur duizeligheid bij inspanning. Mag niet klagen.
We hebben een 2e huisje in Oostenrijk, mijn man geeft al 30 jaar ski en snowboard les. Ik nu 10 jaar. Hij zit er 4 maanden per jaar en ik reis in de vakanties heen en weer. Gelukkig goede hulp met de paarden thuis.
Fijn dat alles nu goed gaat. En rustig aan he! Fijne jaarwisseling alvast!
horsii
Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-24 23:03
Klinkt goed. Heel veel plezier.
Ons favoriete zomer vakantie land. Skieen kan ik niet
Nou even weinig updates. Twee zieke kids en mijn moeder in het zh. Lekkere chaos hier. Maar dinsdag komen wel de stallen. Dan alles nog omheinen en dan kunnen ze de stallen gebruiken. En bodi weer een terugval met zijn allergie.
Och jeetje wat een ellende. Sterkte met je moeder! En balen van de terugval van de hond, soms vraag je je gewoon af waar je aan begonnen bent. Zo sneu voor dat dier.
Leuke foto van je kleintjes op Kyra
horsii
Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-25 00:14
Dankjewel.
Ja van bodi is zuur...maar hij is wel echt ontzettend lief. Ook voor de kids. Op kyr zijn nichtje en Saar, ze zijn zo gek op Kyra.
Heb hem nu weer op speciaal voer staan in de hoop dat het toch daarin zit.