Liesje89 schreef:Ja maar die kleding eet je toch niet opIk weet niet hoor maar ik vind het echt een smerig idee om van een bord te eten met een vork die de vaatwasser hebben gedeeld met de pleeborstel.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wildgirl schreef:Ik stop mijn wc borstel ook niet in de vaatwasser maar waarom doet men hier zo spastisch over?
Programma op 90° en alles is schoon lijkt me? Je gooit je vieze ondergoed toch ook gewoon in de wasmachine waar je andere kleding bij in doet?
Ik haal zo'n 4x pj een nieuwe borstel, puur omdat ik te lui ben hem uitgebreid schoon te maken maar mijn wc borstel is eigenlijk nooit vies.
Waarom zou je het ding elke maand vervangen? Dat ik de pot schrob met chloor en de borstel er dan in laat staan lijkt mij ontsmettend genoeg.
Janine1990 schreef:Shenavallie schreef:Hier gaat de afwasborstel er regelmatig in, de pan-steunen van het gasfornuis en de filters van de afzuigkap. Maar het is toch om te kotsen dat iemand zijn wc borstel erin doet? Gewoon in bleek zetten, in de wc pot zelf en de borstelhouder met bleek er bovenop. Bij het doorspoelen heb je ze beide gelijk mee uitgespoeld. Keukenpapiertje langs en door de houder voor het aanhangende spoelwater en klaar. Geleerd van iemand uit de schoonmaak.
Die pansteunen, als je die goed schoon wilt hebben (en alles uit de oven) in een vuilniszak doen, kopje ammonia er in. Zak dicht knopen, nachtje laten zitten en de volgende dag kan je alles er zo af vegen!!
Kan de vaatwasser niet tegenop!
Wildgirl schreef:Ik stop mijn wc borstel ook niet in de vaatwasser maar waarom doet men hier zo spastisch over?
Programma op 90° en alles is schoon lijkt me? Je gooit je vieze ondergoed toch ook gewoon in de wasmachine waar je andere kleding bij in doet?
Ik haal zo'n 4x pj een nieuwe borstel, puur omdat ik te lui ben hem uitgebreid schoon te maken maar mijn wc borstel is eigenlijk nooit vies.
Nielojram schreef:Ik heb 3 ieniemie vlekjes bloed op mijn nieuwe witte V-hals ( katoen).
Heb het al gewassen met voorwas, (omo) maar het is er niet uit..
Heb het idee het aan te stippen met een wattenstaafje bleek..
Raar?
Andere tips?
CairnTerrier schreef:Nee, een pleeborstel in de vaatwasser kan echt niet. Het idee alleen alDat de sappen lekker rondzwerven tussen je kopjes, bestek en borden. Ik zou nooit meer durven eten, ben ik bang
Hoe kom je ook op het idee zeg, de toiletborstel in de afwasmachine....
Nielojram schreef:Ik heb 3 ieniemie vlekjes bloed op mijn nieuwe witte V-hals ( katoen).
Raar?
Andere tips?
Nielojram schreef:Nee, nog niet ge-vanished![]()
Had de hoop dat Omo en voorwas hun werk deden.
Hoe doe ik melk en/of yoghurt? Opsmeren en uitspoelen?
Raar?
Andere tips?

Raar?
Andere tips?