Als je grotere paarden hebt zal het beter gaan als er een flinke laag sneeuw ligt, maar omdat TS kleine pony's en wat kipjes heeft was ik benieuwd of het mogelijk was.
En of er dan eerst geruimd moest worden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Brainless schreef:klopt daar je ook nog zuurdesem gebruikt is het bijna driedubbel. Dat bedoelde ik inderdaad.Ik denk dat zij bedoeld dat bakingsoda en bakpoeder (bijna) hetzelfde is, dus dat 1 van beide gebruiken hetzelfde werkt.
Marcella schreef:Misschien toch een keer proberen. Ik hou alleen niet zo van deeg met water. Ben verzot op gebruik van melk om brood te bakken.
TheaD schreef:Het zal enige tijd duren om te leren hoe een goed deeg eruit ziet, hoe verschillende weersomstandigheden en verschillende seizoenen meer of minder meel vereisen.
TheaD schreef:Ja, ik ben werkelijk zo tevreden met mijn leven zoals blijkt uit mijn posts. "Vroeger" las ik heel veel boeken en droomde mij naar een plaats en een tijd waarvan ik dacht dat het alleen in boeken bestond. Nu leid ik een leven nog spannender en avontuurlijker dan ik mij ooit had kunnen voorstellen. Het is je instelling in het leven die maakt dat je tevreden bent. Ik heb alles wat ik mij ooit heb gewenst en nog meer. Maar ook nog kleine en grote dromen voor de toekomst en een partner met dezelfde kijk op het leven als ik