[VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JolisaJ

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 13:54

Konijntjes! <3

Oei Brego die ontsnapt. Ik begrijp dat hij dat nog steeds doet? Dat lijkt me doodeng.

Heerlijk dat weekendje weg, gelijk heimwee naar de zomer haha. Wel fijn dat jullie iemand kunnen regelen die op alle dieren past :)

Libera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 18:08

Onze ene hond bleef ook ontsnappen, die werd steeds erger... staat nu stroom op het hek zodat ze thuis blijft :(

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-20 23:24

Brego ontsnapt inderdaad nog steeds... _-:( Soms doet ie 't weken niet, en dan ineens peert ie 'm weer _-:( Wij hebben inderdaad ook zo'n onzichtbaar hek, heeft ie een halsband om en als hij dan over een lijntje loopt, krijgt ie een schok.. niet leuk, zeker de eerste keer niet: hij schrok zich een ongeluk.. maar inmiddels heeft ie z'n halsband kapot gebeten en werkt dat dus ook niet meer.... _-:(

Door de mini-vakantie met de vouwwagen is m'n moeder in de oude foto's gedoken, kijk mij :')

Afbeelding

Afbeelding

Als klein meisje héél veel met de vouwwagen op pad geweest :P Was zó leuk altijd! :D

Tis alweer even geleden dat ik een update heb geplaatst.. we zijn namelijk enorm druk (geweest) hier! :oo Voor als je niet kunt wachten, zie hieronder twee van onze projecten van de afgelopen weken, even in spoiler voor de wel geduldige mensen, mochten die er zijn _O- :

Spoiler:
Voor Wilg en Splash hebben we een mooie schuilstal gebouwd!

Afbeelding

Daarbij hebben we overal de grond laten keren, zodat het gele zand nu boven ligt en het laagje zwarte zand naar onder is gebracht. Heb nu hopelijk een bak die altijd te berijden is en paddocks die geen modder meer worden <3

Afbeelding

Afbeelding

Als je nu echt niet kunt wachten tot de updates hier, kan ik je onze Instagram aanraden :):) Zie onderschrift! :D Hier ben ik gewoon up to date met updates en projecten waar we mee bezig zijn :D En gewoon veel foto's van al onze dieren enz. :D

Ook weer tijd voor een reguliere update! 6 t/m 12 juli :D :D

Uiteraard weer veel konijntjes op de foto gezet :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De liefste :+:

Afbeelding

Afbeelding

Maar deze foto kan ik jullie ook niet onthouden <3 Die voetjes!!! :oo <3

Afbeelding

Is ook wel echt een lieverd <3 Lekker kroelen :+:

De ren is af! :D

Afbeelding

Dus nu kunnen de baby's lekker buiten spelen :):)

Afbeelding

Tot groot plezier van Flits :')

Afbeelding

Toch wel heel leuk uitzicht zo tijdens de lunch :D

Afbeelding

Vind Flits ook, al denkt hij meer aan lunch denk ik _O-

Afbeelding

Minty was ook blij _O-

We zijn ook met de andere schotten bezig geweest..

Afbeelding

Want die konden wel wat netter := Dit is beter! :D

Afbeelding

Afbeelding

Konden de kleintjes gelijk oefenen met in het reismandje zitten, ze moesten even veilig weg bij het inbouwen :)

Afbeelding

Deze twee zijn saampjes weggegaan, zo'n leuk stelletje <3

Afbeelding

Blijkbaar is dit een fijn plekje om te zitten :')

Afbeelding

Kleintjes eten inmiddels ook al groenvoer mee, dus als ze buiten zitten lekker wat vers gras :9

Afbeelding

En zomaar twee knappe foto's van Toff :+: Die lekker in de rui is _O-

Afbeelding

Afbeelding

Kwam zo'n leuk konijnenbeeldje tegen, die moest natuurlijk mee! Die hoort bij ons in de kast :D

Afbeelding

Ons andere kleintje, groeit toch zo goed :+:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bed opmaken met hem in de buurt is niet te doen _O- Maar wie kan dit smoeltje nou wegsturen.... :+:

Afbeelding

Gaat ook steeds beter met de andere poezels :+:

Afbeelding

Al heeft Flits toch een sterke voorkeur voor Brego :') <3 Zo lief...

Afbeelding

Brego... _O- Maakte 'm wakker geloof ik :') Sawry...

Afbeelding

Kevin ook weer goed bezig!!! Heeft weer een zitlesje gedaan! +:)+
We moesten even wachten tot de instructrice er was, begon te regenen.. dus Flits en ik hebben lekker droog gewacht :D

Afbeelding

Flits moest zich ook ff met de les bemoeien :')

Afbeelding

En ik naderhand ook _O- Wilde het ook ff proberen :') Dus ben ook maar weer 's in Splash z'n zadel gekropen :D De ritjes met Kevin zijn duidelijk niet slecht voor 'm geweest, wat loopt ie lekker zeg! +:)+

Afbeelding

Hij moest oefenen met staan in de beugels, kan toch niet zo moeilijk zijn... dacht ik _O- Nou.... Best wel! :')

Sowieso is Kevin goed bezig geweest, alle stoepjes weer schoon! :D

Afbeelding

Afbeelding

Wilde met Jay in de bak gaan trainen......

Afbeelding

Toen ben ik het bos maar in gegaan :=

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nog een hertje gespot! :oo :D :+: <3 Blijft zo tof!!

Afbeelding

Afbeelding

Blije Jay, bosritjes zijn ook leuk :D

Afbeelding

Al kunnen we ons ook wel in de bak vermaken, lekker zonder zadel rondhobbelen :D

Afbeelding

Daarna lekker wat grasjes eten :9 Maar Tamme had wat engs gespot.. en dat moest ie delen :')

Afbeelding

Angsthaasje haha :') <3

Afbeelding

Afbeelding

Opa doet ook lekker mee :') Heeft er in jaren niet zo goed uitgezien <3

Afbeelding

Ook met Tamme weer een ritje gemaakt <3 Lekkere bink :+:

Afbeelding

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 10:46

Leuke update weer :D

MarliesR

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 10:49

Altijd leuk weer die updates :D

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 12:44

Die konijntjes en poesjes <3

En wat is je schuilstal mooi geworden! Dat geeft me wel het vertrouwen om onze schuilstal ook met natuurlijke planken af te werken en ze niet recht te zagen.

Slmt9

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 14:27

Prachtig! Ben je sinds gisteravond gelijk maar gaan volgen op IG #ongeduldig ;)

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 14:29

Ik word ook altijd erg blij van je updates! Ik ga toch weer zeuren bij mijn man om nieuwe katten, ze zijn gewoon te gezellig!

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 14:55

Heerlijke beestenboel! Ik had je stal al op FB gezien, maar die is ook erg mooi geworden.

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-20 10:16

Dank allemaal :+: <3

Prairy schreef:
En wat is je schuilstal mooi geworden! Dat geeft me wel het vertrouwen om onze schuilstal ook met natuurlijke planken af te werken en ze niet recht te zagen.

Jaa zeker doen!! _/-\o_ Ik dacht ook: hmmmm, gaat het wel worden zoals ik hoop.. maar het is nog véél beter! Vind het echt heel erg mooi <3

Slmt9 schreef:
Prachtig! Ben je sinds gisteravond gelijk maar gaan volgen op IG #ongeduldig ;)

Hahaha heb er ineens iets van 50 volgers bij! :oo Superleuk!!! :D

Achterom schreef:
Ik word ook altijd erg blij van je updates! Ik ga toch weer zeuren bij mijn man om nieuwe katten, ze zijn gewoon te gezellig!

Leuk! :D En jaaa, een huis zonder poezels kan ik me niet meer voorstellen.. vind het inderdaad zo gezellig! Zeker nu we zoveel thuis zijn..

Lys_PPA schreef:
Heerlijke beestenboel! Ik had je stal al op FB gezien, maar die is ook erg mooi geworden.

Thanks! :D Had inderdaad hier en daar al een sneakpeek gegeven :D

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 11:57

xXutopiaXx schreef:
Achterom schreef:

Leuk! :D En jaaa, een huis zonder poezels kan ik me niet meer voorstellen.. vind het inderdaad zo gezellig! Zeker nu we zoveel thuis zijn..

Hier inderdaad ook alweer weken samen fulltime thuis..
En ach, de reden dat we geen kat meer hebben is eigenlijk wel schattig/sneu.
We hadden op een gegeven moment 2 katten, Tarzan en Jane. Tarzan is jaren geleden een keer verdwenen toen we nog in ons vorige huis woonden. Toen we hier kwamen wonen hadden we Jane. Een paar jaar later had een vriendin een aanlopertje, Zyra. Die is hierheen gekomen, ontzettend lief diertje, en ik dacht dat het ook wel gezellig was voor Jane. Die dacht daar zelf heel anders over :')
Maar goed, Zyra was jong, speels en heel lief, dus uiteindelijk werd ze vooral getolereerd door Jane. Een tijdje later kwam Zyra thuis met een gedeeltelijke dwarslaesie, ze kon nog wel lopen. Maar was deels de controle over achterpoten kwijt, controle over haar blaas en staart helemaal kwijt. Na een paar weken heb ik haar in laten slapen.
Dus toen was Jane weer alleen en dat vond ze heerlijk, meer aandacht voor haar. In maart kwamen we er achter dat kleine Jane (ze was een poesje dat op haar zwaarst 3 kilo woog) een enorm gezwel in haar buik had. Niets meer aan te doen, veel pijn, dus met spoed laten inslapen.
Diezelfde week werd ook mijn oude merrie ingeslapen...
Mijn man heeft eigenlijk niet zoveel met dieren zegt ie, maar hij was hier echt door aangeslagen. Hij wilde even geen katten meer, het deed hem teveel pijn...
En dat begrijp ik ook wel hoor, maar nu is hij gelukkig weer zodat hij het langzaam maar zeker weer ziet zitten. Geduld is soms het beste in die situaties.

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 12:30

Je hebt echt keihard gewerkt aan een supermooie schuilstal voor Statler & Waldorf <3 _O-

En de bak <3 en de ponies <3 en katten en konijntjes en en en :')

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-20 15:32

Achterom schreef:
xXutopiaXx schreef:

Hier inderdaad ook alweer weken samen fulltime thuis..
En ach, de reden dat we geen kat meer hebben is eigenlijk wel schattig/sneu.
We hadden op een gegeven moment 2 katten, Tarzan en Jane. Tarzan is jaren geleden een keer verdwenen toen we nog in ons vorige huis woonden. Toen we hier kwamen wonen hadden we Jane. Een paar jaar later had een vriendin een aanlopertje, Zyra. Die is hierheen gekomen, ontzettend lief diertje, en ik dacht dat het ook wel gezellig was voor Jane. Die dacht daar zelf heel anders over :')
Maar goed, Zyra was jong, speels en heel lief, dus uiteindelijk werd ze vooral getolereerd door Jane. Een tijdje later kwam Zyra thuis met een gedeeltelijke dwarslaesie, ze kon nog wel lopen. Maar was deels de controle over achterpoten kwijt, controle over haar blaas en staart helemaal kwijt. Na een paar weken heb ik haar in laten slapen.
Dus toen was Jane weer alleen en dat vond ze heerlijk, meer aandacht voor haar. In maart kwamen we er achter dat kleine Jane (ze was een poesje dat op haar zwaarst 3 kilo woog) een enorm gezwel in haar buik had. Niets meer aan te doen, veel pijn, dus met spoed laten inslapen.
Diezelfde week werd ook mijn oude merrie ingeslapen...
Mijn man heeft eigenlijk niet zoveel met dieren zegt ie, maar hij was hier echt door aangeslagen. Hij wilde even geen katten meer, het deed hem teveel pijn...
En dat begrijp ik ook wel hoor, maar nu is hij gelukkig weer zodat hij het langzaam maar zeker weer ziet zitten. Geduld is soms het beste in die situaties.

Ahh wat een zware periode hebben jullie achter de rug dan! Als je er dan zo door aangeslagen raakt is het inderdaad maar beter om het even te laten rusten, anders kun je je nieuwe diertje(s) ook niet in je hart opnemen.. misschien is het er nu weer de tijd voor <3

DeniseES schreef:
Je hebt echt keihard gewerkt aan een supermooie schuilstal voor Statler & Waldorf <3 _O-

En de bak <3 en de ponies <3 en katten en konijntjes en en en :')

Statler & Waldorf _O- _O- Hahaha, ik zie 't helemaal voor me :')

Afbeelding

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 15:49

Ik ben je ook gaan volgen, helemaal leuk! :D

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-20 21:35

Smee__ schreef:
Ik ben je ook gaan volgen, helemaal leuk! :D

Jaa! Jouw naam herkende ik haha :D

Tara_13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 22:06

Ik volg je ook, vind het te leuk wat je allemaal post!!!

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 08:52

*oude mannen stem* HAAAAA HAHA HAAAAAA

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-20 10:00

Tara_13 schreef:
Ik volg je ook, vind het te leuk wat je allemaal post!!!

Leuk!! Dankjewel :D En welkom! :D

DeniseES schreef:
*oude mannen stem* HAAAAA HAHA HAAAAAA

_O- _O- _O-

En om m'n Instagram helemaal compleet te maken, heb ik ein-de-lijk ook mijn logo <3 We zijn er al vanaf begin dit jaar mee bezig met een bedrijf, maar het liep allemaal niet zo vlotjes :') Ben er wel ENORM blij mee, en trots op <3 Als je goed kijkt, zie je dat ze Tamme z'n silhouet hebben gebruikt <3

Afbeelding

Vanaf nu is dit dus ook 'onze' kleur :D Al had ik sowieso altijd al zo'n beetje alles in het (donker)blauw :') :+:
En onze slogan: make your dreams happen :D

Om het helemaal af te maken is het laatste nestje van dit jaar ook geboren!! <3 Woensdagavond is Pepper bevallen van deze kleine lieverds <3

Afbeelding

Volgens mij weer een mooi gevarieerd nestje :D Trotse ouders:

Afbeelding

Het nestje van Noga groeit ook goed <3

Afbeelding

Strohalmpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 10:14

Gaaf logo geworden! En leuke naam ook! Was de naam al verbonden aan het huis? Of hebben jullie die zelf bedacht?

En wat een dropjes weer!

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 10:15

Mooi logo!

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 10:18

Wat heeft t witte nijntje aan haar neusje?

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-20 10:34

Strohalmpje schreef:
Gaaf logo geworden! En leuke naam ook! Was de naam al verbonden aan het huis? Of hebben jullie die zelf bedacht?

En wat een dropjes weer!

Dankjewel! :D Warnaar is mijn achternaam :D Dus die hebben we 'zelf bedacht' haha

sureido schreef:
Mooi logo!

Dankjewel :D

EmptyWords schreef:
Wat heeft t witte nijntje aan haar neusje?

Ja... dat is een hele goeie vraag. Ik heb haar van een andere fokker overgenomen, en die zei dat ze vroeger eens in gevecht is geweest met een ander vrouwtjeskonijn. Daardoor heeft ze nu een lelijk neusje, en gespleten oren... :(:) Gelukkig zit dat niet in haar genen :=

Het linkerkonijntje, de blauwe, heeft trouwens ook een litteken op z'n oor. Die heeft toen ie nog klein was ruzie met z'n broertje gekregen := Ze lijken allemaal zo lief en schattig, en zeker bij elkaar.. maar dit laat maar weer duidelijk zien dat je niet zomaar elk konijntje bij elkaar kan zetten..

Toverbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 11:26

wauw! wat een gaaf logo, mooi ontwerp!

Van baby nijntjes foto's krijg je nooit genoeg! <3

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 11:45

xXutopiaXx schreef:
Strohalmpje schreef:

En wat een dropjes weer!

Dankjewel! :D Warnaar is mijn achternaam :D Dus die hebben we 'zelf bedacht' haha

Nou dan weten we Kevin zijn achternaam dus ook als jullie ooit gaan trouwen :P

MarliesR

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 14:52

Tof dat je nu een logo hebt! Komt die groot op de schuur :D ?