Oei Brego die ontsnapt. Ik begrijp dat hij dat nog steeds doet? Dat lijkt me doodeng.
Heerlijk dat weekendje weg, gelijk heimwee naar de zomer haha. Wel fijn dat jullie iemand kunnen regelen die op alle dieren past

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Prairy schreef:En wat is je schuilstal mooi geworden! Dat geeft me wel het vertrouwen om onze schuilstal ook met natuurlijke planken af te werken en ze niet recht te zagen.
Slmt9 schreef:Prachtig! Ben je sinds gisteravond gelijk maar gaan volgen op IG #ongeduldig
Achterom schreef:Ik word ook altijd erg blij van je updates! Ik ga toch weer zeuren bij mijn man om nieuwe katten, ze zijn gewoon te gezellig!
Lys_PPA schreef:Heerlijke beestenboel! Ik had je stal al op FB gezien, maar die is ook erg mooi geworden.
xXutopiaXx schreef:Achterom schreef:Ik word ook altijd erg blij van je updates! Ik ga toch weer zeuren bij mijn man om nieuwe katten, ze zijn gewoon te gezellig!
Leuk!En jaaa, een huis zonder poezels kan ik me niet meer voorstellen.. vind het inderdaad zo gezellig! Zeker nu we zoveel thuis zijn..
Achterom schreef:xXutopiaXx schreef:Leuk!En jaaa, een huis zonder poezels kan ik me niet meer voorstellen.. vind het inderdaad zo gezellig! Zeker nu we zoveel thuis zijn..
Hier inderdaad ook alweer weken samen fulltime thuis..
En ach, de reden dat we geen kat meer hebben is eigenlijk wel schattig/sneu.
We hadden op een gegeven moment 2 katten, Tarzan en Jane. Tarzan is jaren geleden een keer verdwenen toen we nog in ons vorige huis woonden. Toen we hier kwamen wonen hadden we Jane. Een paar jaar later had een vriendin een aanlopertje, Zyra. Die is hierheen gekomen, ontzettend lief diertje, en ik dacht dat het ook wel gezellig was voor Jane. Die dacht daar zelf heel anders over
Maar goed, Zyra was jong, speels en heel lief, dus uiteindelijk werd ze vooral getolereerd door Jane. Een tijdje later kwam Zyra thuis met een gedeeltelijke dwarslaesie, ze kon nog wel lopen. Maar was deels de controle over achterpoten kwijt, controle over haar blaas en staart helemaal kwijt. Na een paar weken heb ik haar in laten slapen.
Dus toen was Jane weer alleen en dat vond ze heerlijk, meer aandacht voor haar. In maart kwamen we er achter dat kleine Jane (ze was een poesje dat op haar zwaarst 3 kilo woog) een enorm gezwel in haar buik had. Niets meer aan te doen, veel pijn, dus met spoed laten inslapen.
Diezelfde week werd ook mijn oude merrie ingeslapen...
Mijn man heeft eigenlijk niet zoveel met dieren zegt ie, maar hij was hier echt door aangeslagen. Hij wilde even geen katten meer, het deed hem teveel pijn...
En dat begrijp ik ook wel hoor, maar nu is hij gelukkig weer zodat hij het langzaam maar zeker weer ziet zitten. Geduld is soms het beste in die situaties.
DeniseES schreef:Je hebt echt keihard gewerkt aan een supermooie schuilstal voor Statler & Waldorf![]()
En de baken de ponies
en katten en konijntjes en en en
Tara_13 schreef:Ik volg je ook, vind het te leuk wat je allemaal post!!!
DeniseES schreef:*oude mannen stem* HAAAAA HAHA HAAAAAA
Strohalmpje schreef:Gaaf logo geworden! En leuke naam ook! Was de naam al verbonden aan het huis? Of hebben jullie die zelf bedacht?
En wat een dropjes weer!
sureido schreef:Mooi logo!
EmptyWords schreef:Wat heeft t witte nijntje aan haar neusje?
xXutopiaXx schreef:Strohalmpje schreef:Gaaf logo geworden! En leuke naam ook! Was de naam al verbonden aan het huis? Of hebben jullie die zelf bedacht?
En wat een dropjes weer!
Dankjewel!Warnaar is mijn achternaam
Dus die hebben we 'zelf bedacht' haha