Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Swah schreef:Ja hier ook snel hopelijk. Als het goed is een vrij makkelijk verkoopbaar huis, randje centrum stad en niet zo duur, wel vrij nieuw.
SdaphneS schreef:Ik denk dat de verkoop van een huis echt niet af hangt van een badmatje in een bepaalde kleur.
Als je zoveel bezoeken krijgt dan is het toch helemaal niet realistisch om maar alles op en top te hebben in huis. Over druk uitoefenen op jezelf gesproken.
rina schreef:SdaphneS schreef:Ik denk dat de verkoop van een huis echt niet af hangt van een badmatje in een bepaalde kleur.
Als je zoveel bezoeken krijgt dan is het toch helemaal niet realistisch om maar alles op en top te hebben in huis. Over druk uitoefenen op jezelf gesproken.
Nee daar hangt de verkoop ook niet aan. Maar als je een badkamer in beige hebt, met beige tegeltjes, beige wasbak, beige toilet, en beige douche, dan is een contrast kleur wel fijn.
En nogmaals nee hoor. Ik heb een aantal trucs om dat binnen 2 uur netjes te hebbenDaarbij een groot deel van het huis gebruiken wij helemaal niet. Dus daar ben je dan zo doorheen.
Swah schreef:Ja dinsdag nog een hele rits. Neig toch ook naar even wachten. Al is deze bieding wel zonder voorbehouden, da's zeker wel aantrekkelijk.
Fitzroy schreef:Gefeliciteerd, VjestagirlGa je dichter bij je werk wonen ?