MaTuMi schreef:https://www.funda.nl/koop/stadskanaal/h ... nstraat-1/
Wat vinden jullie hiervan? Ik heb hier vroeger in de straat gewoond.
Niet verkeerd! Maar niet passend bij mij (ruimte en buitenaf gewend

Groet Karin.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MaTuMi schreef:https://www.funda.nl/koop/stadskanaal/h ... nstraat-1/
Wat vinden jullie hiervan? Ik heb hier vroeger in de straat gewoond.
Wendy schreef:Nynkster schreef:
Botenbouwers. Dat zwembad is gewoon om boten te testen
Nee, serieus... Dan betaal je ruim 3,5 ton in die omgeving voor een huis met golfplaten op het dak
Nynkster schreef:https://www.funda.nl/koop/stadskanaal/h ... straat-17/
Ik ben zo benieuwd wat voor mensen hier wonen
Vind die andere in stadskanaal best oke, alleen jammer dat hij zo pontificaal op de hoek staat
Cer schreef:Ik vraag me dan weer af of het allemaal wel goed ging in dat huis...![]()
Of iemand 'te lui' was of gewoon niet meer kon..
Mjetterd schreef:Cer schreef:Ik vraag me dan weer af of het allemaal wel goed ging in dat huis...![]()
Of iemand 'te lui' was of gewoon niet meer kon..
Gisteren hadden wij de fotograaf hier voor foto's voor verkoop.
Zij vertelde dat mensen die bijvoorbeeld failliet zijn of gaan scheiden soms het huis niet uit willen en er ook alles aan doen zodat het huis niet verkocht gaat worden. Zoals een gigantische bende in je huis hebben.
Jolien87 schreef:Och, ja.
Het huis dat wij uiteindelijk hebben gekocht werd door de bank verkocht. Op de foto's in de advertentie zag het er nog aardig keurig uit maar met de bezichtigingen werd duidelijk dat het echt een schrijnende situatie was. Dat maakte in ons voordeel wel dat wij het voor een prikkie konden kopen en vervolgens naar onze eigen hand konden opknappen maar oh, wat zijn we toch een bende en ellende tegengekomen. Die mensen hebben het echt niet makkelijk gehad en waarschijnlijk nog steeds niet als we zien wat voor post er nog regelmatig bij ons op de deurmat ligt.
Mjetterd schreef:Jolien87 schreef:Och, ja.
Het huis dat wij uiteindelijk hebben gekocht werd door de bank verkocht. Op de foto's in de advertentie zag het er nog aardig keurig uit maar met de bezichtigingen werd duidelijk dat het echt een schrijnende situatie was. Dat maakte in ons voordeel wel dat wij het voor een prikkie konden kopen en vervolgens naar onze eigen hand konden opknappen maar oh, wat zijn we toch een bende en ellende tegengekomen. Die mensen hebben het echt niet makkelijk gehad en waarschijnlijk nog steeds niet als we zien wat voor post er nog regelmatig bij ons op de deurmat ligt.
Herkenbaar, wij zijn ook eens bij een huis wezen kijken. Dat was alleen geen huis met een schrijnend verhaal. De foto's op Funda waren prima, maar toen we er kwamen was het echt een bende. Ontbijt stond nog op de tafel, slaapkamers roken nog naar slaap, chipszakken in de bank.
Huis werd verhuurd aan polen, en die namen het niet zo nauw als er mensen kwamen kijken.
Shadow0 schreef:Wij hebben destijds ook een huis gekocht via de bank. Ook heel schrijnend en verdrietig. En toen de oplevering kwam waren de meubels er nog niet uit. Maar wat ik toen echt heel naar vond was dat de makelaar en de notaris, ondanks dat ze de situatie kenden, daar niet vooraf even naar waren gaan kijken, daar uit zichzelf ook niets over zeiden of aan deden, maar toen wij aangaven dat we wilden dat het wel even genoteerd werd ('dit moet nog gebeuren') ze ineens flink uitvielen tegen de vorige bewoner over dat die niet op tijd klaar was. Dat voelde zo verkeerd.