Ben erg benieuwd als dat plafond er uit is !

Before, groen was even kijken of ik het wat vond

En grijs nu

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ClaudiaHS schreef:Dan wordt het een ander verhaal inderdaad knabbelgirl. Dan zit er meer verf op jouw dan op het plafond hahaha.
De keuze voor de muur ligt vooral straks aan de staat van de muur.
Stel dat het behang er heel mooi vanaf komt en er geen gaten in de muur vallen, dan kan ik eigenlijk de stukadoor bellen en spuit er maar overheen.
Als er wel allemaal gaten in vallen dan moeten we het eerst allemaal weer netjes maken en dat kost natuurlijk ook weer genoeg.
ik wil er gewoon geen duizenden euro's in moeten stoppen.
Maar ik heb wel zo'n vermoeden dat de muren niet erg glad gaan zijn hier.
[img]m/1q10BP.jpg[mg]
De muur waar deze kast nu tegenaan staat komt straks van het voorjaar nog 2 ramen in.
Het is hier erg donker binnen.
de kast is trouwens 2.20m hoog. Kan je nagaan hoe laag het plafond hier is.
Ook nog geen idee hoe dit plafond vast zit dus dat zal ook nog wel een mooi klusje zijn om die te verwijderen en alles weer netjes te repareren.
Rebecca schreef:Ik had een plank van plafond eruit gehaald en gekeken , kan je het altijd weer dicht doen
Mooi oud vloertje, snap dat je hem eruit haalt![]()
Heb op de waskamer eerste laagje grijs op de muur gedaan , wauw knapt al op . Alleen de muur zit vol gaatjes en om effenheden echt strak is het niet van dichtbij maar van een afstand prima
ClaudiaHS schreef:Ah oké. Maar als je muur niet helemaal mooi glad is zou je er een structuurverf op Kunnen doen. Dan ben je ook van de gaatjes af.
Ja Walrus, het hele huis is zo helaas.
En best balen dat die balk in de muur zit, want daar smeer je ook niet zo even gips overheen, dat blijft niet zitten.
Misschien dat we er een wandje voor moeten gaan zetten oid.
Ook is het niet mooi gemetseld anders zou ik zeggen, alle gips eraf en dan de bakstenen schilderen.
Maar dat ziet er dus niet uit
BloemBloem schreef:Verven ( heel het huis ) hebben wij ook lekker uitbesteed, je krijgt het gewoon zelf nooit zo mooi als een schilderEn ja, daar had je wellicht op kunnen bezuinigen, maar als je dan toch bezig bent, sla je dit imo niet over