Brrrrr ik hou meer vd warmte! Hier nu 18 graden,om te rijden is het fijn maar ik zoek vast een jas op.
Pluizebolpum
Geplaatst: 06-07-15 09:25
Het zou toch dinsdag weer zo suf warm worden? Hier nu ook eindelijk weer lekker koel en persoonlijk vind ik de komende voorspellingen heerlijk. Fijn Groenlands zomerweer. Voor poeslief ook wel zo fijn, die zag er de afgelopen dagen 10 jaar ouder uit maar is nu ook alweer helemaal bijgetrokken.
Kijk dit is nou echt Keuze weer. Wie van warmte houd,heeft/kiest de zon,wie niet van warmte houd kiest de schaduw.
tine10
Geplaatst: 06-07-15 15:07
Echt heerlijk weer. Niet te warm, lekker windje erbij. Zon en wat wolken. Als het nu de komende tijd zo blijft met dan in de nachten regen voor de boeren, dan is het helemaal goed.
Doe mij overdag maar 18-22 graden met een zonnetje (niet zo'n knallende brandende zon, vreselijk ) en een zacht koel windje. Snacht lekker koel en misschien een beetje regen. Maar ook echt een beetje, dat de bak en het land niet verzuipen
Ik kan echt niet tegen die warmte. Word er lui van en kan dan ook niet lekker met de paarden bezig, die paarden hebben er zelf ook wel genoeg van! En hoe goed ik me ook in smeer ik verbrand dus altijd, dus of ik ben spierwit of knalrood
Marcella
Geplaatst: 06-07-15 17:40
Shirley schreef:
Geen jas! Koester uw kippenvel, heerlijk
Genoten van het heerlijke koelere weer.
Marcella
Geplaatst: 06-07-15 17:41
djuulsie schreef:
Voor morgen staat er bij weeronline 26 graden op, maar daarna zakt het richting de 20 Heerlijk!
tine10
Geplaatst: 06-07-15 17:54
Jakkes, voor zaterdag wordt nu weer 28 graden opgegeven. Laten we hopen dat dat niet waar is. Dan hebben we kampioenschappen.
24 graden klein beetje wind. Met mijn benen omhoog in een hoekie met een boekie. Morgen zie ik het wel weer.
Pluizebolpum
Geplaatst: 06-07-15 21:22
Nope, nog steeds te warm. Vanmiddag bij de winkel weer benauwd en zwart voor de ogen... En o ja, gisteren waren het donderwolken, vanavond een ander soort wolken: Vliegies. Ja, heb m'n eiwitten voor vandaag genoeg binnen en nee, ze smaken niet lekker.