Gisteren práchtige paarden-nep-tattoos gekocht (is grapje voor de bruidegom maandag, als nood-tattoopakket), bruidsjurkje om te crea-en voor het kadootje en 2 setjes van 10 dobbelstenen voor een nieuw geleerd spelletje wat in de winkel veel te duur is en waar je alleen maar dobbels voor nodig hebt . Nu ben ik voor 1 euro klaar, anders kost het 18 euro. Ja ok, en wat bekers, maar die hebben we wel .
Ik was net bij de Action voor deze fotolijstjes: http://www.action.nl/products/view/id/7 ... telistid/1 Kom ik daar, zijn ze 0.99ct ipv 0.49ct zoals op de site staat aangegeven. Jongen belde met het hoofdkantoor en voor deze ene keer mocht ik ze voor 0.49ct meenemen en zou de prijs aangepast worden op de site. Gelijk maar 6 meegenomen dus
Heey weten jullie of ze leuke fleece dekens bij de action hebben want ik wil zelf voor mn mini paardje een fleece deken maken en hoe duur zijn die en welke kleuren ?
Air
Geplaatst: 19-08-13 17:30
Mjetterd schreef:
Laatst een blender gekocht maar die is nu al kapot . Morgen maar mee terug.
hoe heet dat anti klit spul dat jullie voor je paard ook gebruiken en hebben nog van die kniekousen
Mjetterd
Geplaatst: 19-08-13 18:21
Air schreef:
Mjetterd schreef:
Laatst een blender gekocht maar die is nu al kapot . Morgen maar mee terug.
Dat kleine blendertje? Wat heb je er in gestopt?
Niet veel rare dingen. Fruit en ijsblokjes. Ijsblokjes zou hij wel aan moeten kunnen dacht ik . Maar daar is het misschien wel mis gegaan. Ik heb nu een nieuwe..
Vorige week hadden ze wel voetbalsokken, kun je ook voor het paardrijden gebruiken. Ik zal morgen even wat onderbroeken halen, ook kijken voor 2 babycadeautjes. Verder nog even kijken of ze nog een hondenkussen hebben
Dizzy505
Geplaatst: 20-08-13 10:42
Dizzy505 schreef:
Heey weten jullie of ze leuke fleece dekens bij de action hebben want ik wil zelf voor mn mini paardje een fleece deken maken en hoe duur zijn die en welke kleuren ?
ze hebben er altijd wel fleecedekens. Het assortiment is wisselend. Prijzen va. 5 euro
Konstantine
Geplaatst: 20-08-13 16:37
De laatste keer dat ik er was waren er weinig fleecedekens, alleen die van microfiber, maar daar kun je niet mee knutselen. Ik vermoed dat ze zo half september/begin oktober wel weer komen in alle kleuren en maten, vind dat wel een herfstig artikel.
Fleecedekens kun je geloof ik het beste bij de ikea halen. Die zijn goedkoper en prima kwaliteit fleece.
justdiesel
Geplaatst: 20-08-13 19:56
Heb de tuinslang gevonden hoor, hij is 20 meter en hij kost 5,99. Er zitten aansluitstukken bij.
Hebben ze ook kleine tl lampen met een schakelaar? En van die kleine radio's op stroom? Daar kom ik nu pas achter dat ik die ook nog moest hebben dus helemaal vergeten te kijken....