Samiyah@ Gefeliciteerd met je nieuwe huisje,en veel plezier met vanmiddag al klussen.
PSM@Gefeliciteerd met je verjaardag.
Die lampenkapjes zijn idd wel erg leuk ,hmm ik wil hier wel weer andere lampen. Ben al steeds op MP aan het kijken voor die houten lampenvoeten en die dan in het wit maken En dan 2 kleinere lampen erbij. Moet alleen nog even uit zoeken wat ik aan het plafon wil hebben dan,of 2 oude kroonluchters,of een zelfde soort lampenkap wat de lampen dan ook gaan worden.
Ja kan ik ook nog wel eens kijken,zullen hier af en toe ook wel staan. Maar moet eerst weer even geld sparen want ze vragen toch nog gemiddeld op MP 60 a 70 euro ervoor.
_Lotte
Geplaatst: 15-03-13 14:10
Wauw Noah! Mooi strak hoor de badkamer en wc ziet er fris uit! Leuke lampjes bij de action inderdaad!
PMS, leuke salontafel! Waar hebben jullie die vandaan? En is het ook onbehandeld hout of wel gelakt?
Wij hebben bij de Gamma onbehandeld massief eiken eettafel en tv-meubel gehaald, dat lijkt wel uit dezelfde serie, maar we moeten het dus nog wel zelf lakken.
Action heeft wel vaker leuke dingen, maar ik moet me nog inhouden van m'n vriend
Dank jullie wel Badkamer en toilet zaten er al in! Daar ben ik onwijs blij mee. Sakkia, ja er zit rechts een douche en daarnaast een wastafelmeubel, heb geen plattegrond maar kan wel meer foto's maken en maten opnemen als je wilt? Samiyah gefeliciteerd met je nieuwe huis. Kapstok heb ik in Zoetermeer gekocht. Kan ook via webshop van hallo Zoetermeer. Er hoort nog een bankje bij maar die gebruik ik als tv-meubel omdat die maar in 1 kleine hoek past
Westernfreak, onze salontafel en dressoir zijn uit exact dezelfde serie, chantal van leenbakker... Echt onwijs mooi spul en oerdegelijk.. Dressoir hebben we al 2 jaar...
Bedankt dames voor de felicitaties..
Hoop geld gekregen, dus nu kunnen we mooi de spulletjes kopen welke we graag willen
Leenbakker was ik vorige week nog ff, hebben ze echt leuke dingen voor niet al te gek veel geld.
Helaas staat onze Leenbakker op de woonboulevard Enschede en is daar afgelopen winter 50% van de winkel afgebrand. Dus nu moeten wij een heel stuk verder reizen voor een leuke boulevard.
Time2Tri
Geplaatst: 16-03-13 10:38
Gaaf geworden Noah ...ben helemaal weg van je badkamer tegels .....
Wat een leuke winkel, daar ik ik even verder snuffelen.
shantal
Geplaatst: 16-03-13 11:00
Hier zit ook een leuke leen bakker,maar vind de kwaliteit niet altijd even goed. Heb ondertussen alweer 3 jaar geleden een skai leren bank gekocht,maar na 1,5 jaar vertoonde hij al haar scheurtjes wat nu al helemaal door gescheurd is Mijn goedkopere ikea bank (stof) heb ik langer mee gedaan.
Ik wilde voordat ik deze meubels had de serie van portofino hebben De lichte serie,maar zie hem op de site al niet meer staan,wel de donkere.
Hahhahaha ben ook mooi uhum
Margreet@ die zijn schattig
rowo
Geplaatst: 16-03-13 11:01
Die lampjes zijn van de Action zijn wel cool zeg. Helaas heb ik niets meer nodig...
@ Shantal: vroeg jij naar de kleur bruin op mijn muur? Op de bon staat: Wijzonol Interierverven Muurverf M s 3010-Y30r. Dit was de code die ook op de waaier in de winkel stond.
Hihi ja was ik rowo, dankje wel eens kijken voor 1 tintje lichter hoe die uit pakt. Dankje wel
MargreetW
Geplaatst: 16-03-13 11:04
Ja he, ik had ze bijna besteld maar er staat zo'n rare zin bij het bestellen dat alle verzending voor eigen risico is. Dus als de boel stuk aankomt heb je pech gehad. En ze zeggen natuurlijk allemaal dat ze in de winkel goed verpakt zijn voor versturen.
Hmm dat is wel zonde ze,dan had ik het ook niet gedurft dan zal je net zien dat het juist overkomt. En dan heb je misschien een scheve lampenkap. En is het niet zelf op te halen?