Suus, mooie zolder en vloer die kasten vind ik niet mooi, ikea heeft mi een hoop mooiere kasten! Strak plafond is het geworden! Nieuwe wc is altijd fijn
Idd.. maar dit zijn de goedkoopste.. en gezien ik nu heel plotseling zonder werk en inkomen zit..
SAKKIA
Geplaatst: 15-09-12 20:07
Nou wij wonen! Foto's volgen snel! Kat heeft me een nacht wakker gehouden en ik heb vanmiddag de nieuwe kat opgehaald. Dat laatste gaat nog niet van een leien dakje. Beau is boos en eigenlijk ook gewoon bang van die kleine die is voor de duivel nog niet bang dus die komt soms nog wat te dichtbij, maar beau doet niks anders dan grommen, blazen en heel vuil kijken Komt wel goed denk ik
Hebben het juist in overleg met de da zo gedaan is nu idd even niet leuk, maar hier hebben we een goede mogelijkheid om ze van elkaar te scheiden. Beau is meer bang voor die kleine en die kleine wil vooral graag met haar spelen
Time2Tri
Geplaatst: 17-09-12 06:30
Goed gelukt de zolder SuSem...zo te zien is het redelijk een grote ruimte .
Netjes gestuct ChantalSmook..droogt het wel een beetje ?
Gefeliciteerd Sakkia met de intrek in de woning , en het nieuwe familie lid . Foto,s ......
Nog 6 nachtjes slapen , dan vlieg ik een weekje naar de zon . Zaterdag m,n ticket op gehaald , moet wel nog wat internet shoppen .
Jullie gaan echt te snel met schrijven.. Kan het amper bij houden hihi . Lees daarom tegenwoordig vooral mee, want voordat ik reageer kan ik op meerdere pagina's gaan reageren (bij wijze van).
Wilde wel even wat delen. We willen bij ons thuis heel graag shutters of houten jaloezieën, maar deze zijn vrij prijzig. Toen kwam ik deze actie tegen bij Groupon: http://www.groupon.nl/deals/landelijke- ... 261&a=1646
..Dacht, yes! Maar helaas, het klonk erg interessant maar de aanbieder is zo ontzettend duur. Gewoon belachelijk! Jammer weer...
Ja de foto's volgen snel Moet ze nog even maken. In huis staan gelukkig geen verhuisdozen meer al die spullen hebben ondertussen een plekje gekregen. In de schuur staan er alleen nog een stuk over 30 Daar zittengelukkig vooral modelauto's in en dat mag vriendlief doen
Vind shutters heel erg mooi maar het moet wel bij je huis passen vind ik
Met de nieuwe huisgenoot gaat het ook goed, oude kat ontspant ook steeds meer. Nog wel veel grommen en blazen maar ze ontspant ook wat meer als de kleine niet in haar buurt is. Pas vanaf dichterdan een meter wordt ze overstuur, maar kruipt niet weg en valt ook niet aan. Kleine is dan genoeg gewaarschuwd en gaat weer wat anders doen. Komt wel goed denk ik. Ik ben ook heel benieud hoe het gaat nu ze de hele dag alleen zitten. Ze zitten wel gescheiden, maar kunnen elkaar wel zien en horen.
We hebben ondertussen nog steeds geen eethoek en we moeten ook nog gordijnen in de woonkamer e.d. Ik hoop dat we daar komend weekend even voor gaan kijken, maar het is hier ook feestweek en er zijn allerlei leuke dingen te doen, dus we misschien wachten we daar ook nog wel even mee
In de douche boven moeten wij in het bad staan te douchen. Nu zit de kraan precies in het midden van het bad met als gevolg dat elke keer na het douchen alles helemaal nat is Gelukkig zit er wel een putje in het midden van de badkamer dus het water kan wel weg. Ik heb alleen niet zo veel zin om elke keer alles droog te moeten maken. Ik wil gewoon snel kunnen douchen 's morgens. Maar ik kan hier even geen oplossing voor bedenken en douchegordijn is denk ik niet breed genoeg en we zitten met schuindak aan 1 zijde. Daarbij willen we er nu niet te veel geld aan uitgeven want 2013 gaat de douche er helemaal uit.
Houden jullie die mooie badkamer niet Je hebt van die ijzerdraadjes die je kunt spannen met daaraan een douchegordijn... Sommige douchegordijnen zijn echt wel breed genoeg hoor en anders gewoon in het midden hangen? Aan de zijkanten komt toch niet zoveel spatwater
MamaMiesje
Geplaatst: 17-09-12 11:36
Volgens mij bestaan er wel (uitschuifbare) stangen voor zulke lengtes hoor Kijk anders ook even bij de gordijnroedes of -heel basic, een pvc buis op de juiste lengte. Wat ook kan is een stukje roede+gordijn ophangen aan twee kettinkjes met haakjes in het plafond, precies vóór je douchegedeelte.
Farjen
Geplaatst: 17-09-12 11:38
En een glazen douchewand? Die kan je vaak inklappen aan het eind zodat in en uit stappen lukt en tijdens het douche alles droog blijft
Ja maar glas is wel weer direct duur en wil er eigenlijk geen geld aan uitgeven, dat stop ik liever in de nieuwe badkamer.
Nee die badkamer houden we niet , maar ik twijfel nu al weer of we niet toch het bad houden. Is soms zo lekker voor mijn zere rug
Kan er dan natuurlijk ook gewoon twee douchegordijnen aanhangen, die dingen kosten ook niks natuurlijk. Vriendlief is nogal een wilde doucher Die krijgt het tot aan de wc klets nat
Ik zou inderdaad voor de twee douchegordijnen gaan. Dan kun jij die 's ochtends gewoon dichtdoen als je snel wilt douchen, en als je vriend graag wild wil douchen en hoef jij dat niet droog te maken toch?
Wij hebben van ikea zo'n stang die je zelf kan indelen, 3 keer lang, 2 keer lang en dan de hoek om (of zoals in onze mini badkamer 1 x en dan de hoek om). Past bij jullie vast ook. En als je hem dan bijv. 2 x en dan de hoek om doet, hoeft het gordijn niet echt mee de hoek om.. http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/43014610/
Nee maar hij doucht altijd voor mij aan Als ik na hem niet meer ga douchen moet ie het idd zelf doen. denk dat we komende week maar eens moeten kijken wat het makkelijkste is. Ik had namelijk verwacht dat zo'n stang niet zou passen, maar ze zijn er al tot bijna 3 meter Nou dat past altijd wel Moet ik er nog even over denken hoe ik die gordijnen korter maak
idd, als je douchegordijn kiest wat van zeil achtig materiaal is gemaakt kun je er gewoon een stuk vanaf knippen...tis voor tijdelijk, dus lekker simpel houden
Ja idd dan moet het een beetje van het zeilspul zijn, die doeken zijn fijner want die komen veel minder naar je toe. Kan altijd mams nog even vragen ofze er een nieuw zoompje onderaan naait Ik wil wel een leuk motiefje natuurlijk