Erg grappig soms vergeet ik dat ik een ereader vast heb en niet een boek. Dan wil ik bladzijdes omslaan of anders liggen om de andere bladzijde te lezen. Verder ook erg blij met mijn keuze voor een cover die als een boek aanvoelt.
Nog 1 vraagje

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Dallista schreef:Veel e-readers hebben zelf 'ingebouwde' e-bookstores, dus je koopt ze dan rechtstreeks op het apparaat, en dan download je het e-book er ook rechtstreeks op. Maar het kan ook via websites, dan gaat het ook via downloads maar moet je de file er nog opzetten door bv USB of wifi.
Astaloca schreef:Haha hanny_jelke wat schreef ik?
Ik kies trouwens wss niet voor een kobo, maar voor een tabletNet iets meer..
denk ik
Marije_jiplover schreef:Ook iets boel meer vermoeiend voor je ogen tijdens het lezen.
Ik heb ook een tablet en daar de kobo reading app opgezet, maar na 1x half uur proberen ben ik gauw weer overgestapt op mijn ereader.
Dat leest echt veel ontspannender. Het apparaat is lichter, handzamer en het scherm zoveel rustiger om te lezen.
hanny_jelke schreef:Astaloca schreef:Haha hanny_jelke wat schreef ik?
Ik kies trouwens wss niet voor een kobo, maar voor een tabletNet iets meer..
denk ik
sorry was meteen binnen komen vallen met me vraag zonder eerst te lezen,
omdat ik het druk had en de kleine bijna wakker werd
Astaloca schreef:Ok. Bedankt.. nu twijfel ik weer
Neej schreef:Astaloca schreef:Ok. Bedankt.. nu twijfel ik weer
Ik heb ook een tijdje getwijfeld omdat een tablet zoveel "meer" is inderdaad, maar ben achteraf heel blij dat ik toch voor een e-reader gegaan benDingen die ik op een tablet zou doen kan ik op m'n telefoon ook (spelletje hier en daar) en qua lezen is een e-reader gewoon echt veel fijner