Leuke quotes zitten er tussen... vorige week wat vergeten bij de action dus misschien straks even heen fietsen..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Typfoudt schreef:Ik ben net naar de Action geweest: bumper- en bandenspray voor mijn autootje gekocht: ziet er weer super uit nuEn ik heb de Garnier HerbaShine haarverf (naja, het zal er na ± 28 wasbeurten weer uit zijn) gekocht: in de kleur 500 (lichtbruin). Is in de aanbieding
Ik heb nu blond/donkerblond haar en wil het graag eens wat donkerder hebben
Iemand heeeel toevallig ervaring met HerbaShine?
Typfoudt schreef:Die Garnier haarkleuring is zo goedkoop bij de Action omdat de Action in hele grote aantallen vanuit het buitenland inkooptDus het is gewoon hetzelfde goedje, alleen is de verpakking dus anders: qua tekst
(zit gewoon een Nederlandse gebruiksaanwijzing bij hoor!). Volgens mij komt die van mij uit Zweden. Edit: ik ga er nu aan geloven...
Suusie22 schreef:Typfoudt schreef:Die Garnier haarkleuring is zo goedkoop bij de Action omdat de Action in hele grote aantallen vanuit het buitenland inkooptDus het is gewoon hetzelfde goedje, alleen is de verpakking dus anders: qua tekst
(zit gewoon een Nederlandse gebruiksaanwijzing bij hoor!). Volgens mij komt die van mij uit Zweden. Edit: ik ga er nu aan geloven...
ben benieuwd
paschja schreef:Typfoudt schreef:Ik ben net naar de Action geweest: bumper- en bandenspray voor mijn autootje gekocht: ziet er weer super uit nuEn ik heb de Garnier HerbaShine haarverf (naja, het zal er na ± 28 wasbeurten weer uit zijn) gekocht: in de kleur 500 (lichtbruin). Is in de aanbieding
Ik heb nu blond/donkerblond haar en wil het graag eens wat donkerder hebben
Iemand heeeel toevallig ervaring met HerbaShine?
Bevalt mij goed!Voor iets donkerder blond...
Maar dat was wel altijd een verpakking met een Nederlandstalige achterkant ipv Russisch(?)...
iloonaa__ schreef:goed spul hoor, bij mij valt het alleen stukken donkerder uit...
ik had donkerblond, en het werd donkerbruin
Air schreef:Ze hadden nog maar weinig tektsten van de muurstickers.. geen meer die ik wilde, heb wel Don't dream your life, live your dream meegenomen.
Heb gevraagd en ze komen weer, dus volgende week maar weer heenOf weet iemand wanneer alles bijgevuld wordt?
Typfoudt schreef:iloonaa__ schreef:goed spul hoor, bij mij valt het alleen stukken donkerder uit...
ik had donkerblond, en het werd donkerbruin
Bij mij is het ook wat donkerder uitgevallen dan verwachtMaar mijn haar glanst wel mooi, het is er niet dof van
Even een paar keer wassen met Heald & Shoulders shampoo en dan is het al een stuk lichter. Ben wel blij met het idee dat ik mijn eigen haarkleur weer terug krijg
Snadrem schreef:Misschien is 'ie al genoemd, maar ik zag op de site dat ze een zoutrots theelichthouder hebben. Zou dat net zo'n zout zijn als de likstenen? Ziet er wel min of meer hetzelfde uit![]()