Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rientje schreef:Michelle wat een mooie plant die Clematis Nelly Moser! Leuk dat je zo goed geslaagd ben! Kun je nu zelf ook nog zitten op je balkon?
Ik ga morgen maar eens naar een tuincentrum informeren naar de Clematis Nelly Moser en de Clematis Apple Blossom! Lijkt me mooi tussen de klimop!
Zouden deze klimmers de (slechtgroeiende) Klim-op niet verstikken?
Zal dit weekend eens een foto maken van onze tuin, de appelbomen zijn ook bijna in bloei!
hahaha Ja kan nog zitten, alles dat ik vandaag gekocht heb komt in de smalle bakken op het richeltje. Daar kan ik sowieso niet zitten. Enige plant die echt zitruimte in beslag neemt is mijn Oleander en de pot met Malva.

Kan hij een beetje tegen de zon?

Is hij ingeschoren in een bamboerekje of moet je dat zelf doen? Mootje schreef:Ik heb nu een tafel van 1m x 1m, twee normale standenstoelen, parasol met voet en 7 plantenbakken op de grond en 3 op tafel op een terras van iets minder dan 6 m^2
Zeg dat nou niet, dan wil ik hem ookIs hij ingeschoren in een bamboerekje of moet je dat zelf doen?
Mootje schreef:Ik heb nu een tafel van 1m x 1m, twee normale standenstoelen, parasol met voet en 7 plantenbakken op de grond en 3 op tafel op een terras van iets minder dan 6 m^2
Zeg dat nou niet, dan wil ik hem ookIs hij ingeschoren in een bamboerekje of moet je dat zelf doen?

Zal wel een behoorlijk prijskaartje aanhangen!
) 10 cm groot is, dus ik heb geduld.

Kreeg spontaan medelijden met ze... Ik denk dat we ze met hemelvaart erin gaan leggen oid? Even vragen wanneer vrienden kunnen helpen. Destino, bedankt! Er is een bedankje onderweg naar je
Je vriend zei tegen mijn vriend dat hij dacht dat de tegels 60x60 waren
Da's wel een heel groot verschil! 

.