Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suusie22 schreef:htc loopt helemaal niet snel vast, 9 vd 10 klasgenoten hebben een HTC, ik heb zelf mijn HTC wildfire alweer 2 jaar, ik hoor van niemand problemen.
vastloop problemen hoor ik wel veel bij samsung gebruikers helaas
galley schreef:Ik zoek ook naar een smartphone voor niet te veel geld. 20 euro in de maand kan best, maar ik ben bang dat ik na een jaar wel op het ding ben uit gekeken en de meeste zijn voor 2 jaar. Eventueel wil ik wel een goedkoper abbonement nemen met internet(bij Ben kan dat denk ik voor ong 10 euro) en dan een telefoon van 150 euro oid, iemand suggesties?
Ikwashier schreef:Ik heb een nieuwe telefoon nodig, mijn Acer is nu echt wel af (raad je af een Acer te kopen). Nou ben ik altijd wel 'fan' van Android geweest, maar ik twijfel nu een beetje.. Een Android telefoon of een iPhone? Twee vriendinnen van mijn hebben ook een iPhone 4(s) en dan kunnen we facetimenVerder lopen ze nooit vast (hoor ik) en ik vind m ook erg mooi.. Maar met een Android telefoon kan je (volgens mij) veel meer leukere (onbetaalde) apps downloaden. Heeft iemand heeft de voor- en nadelen van een Android telefoon en iPhone op een rijtje?
Waarom wel of niet iPhone/Android? En wat voor Android telefoon?
Ik heb wel een paar eisen, maar tegenwoordig hebben alle telefoons wel een goede camera etc..
* Camera min. 5 MP (flits maakt niet echt uit)
* Genoeg intern geheugen voor apps
* Telefoon moet echt goed zijn, voor mij geen 'uitprobeer' telefoon meer na mijn Acer
Janine1990 schreef:galley schreef:Ik zoek ook naar een smartphone voor niet te veel geld. 20 euro in de maand kan best, maar ik ben bang dat ik na een jaar wel op het ding ben uit gekeken en de meeste zijn voor 2 jaar. Eventueel wil ik wel een goedkoper abbonement nemen met internet(bij Ben kan dat denk ik voor ong 10 euro) en dan een telefoon van 150 euro oid, iemand suggesties?
Ik moet zeggen dat twee jaar met dezelfde telefoon mij vreselijk mee zijn gevallen. Ik vond het zelfs relatief kort. (goed twee jaar - 1 maand)
Maar ik heb daarom gekozen om weer een abonnement van twee jaar aan te gaan. Ik stap over naar Sizz en betaal (goed ik bel en sms erg weinig!) straks 22,50 per maand in het eerste jaar en 30 in het tweede jaar.
Naborah schreef:Hoihoi, ik ben aan het kijken wat de opties zijn voor een foon naar mijn wensen en mogelijk kunnen jullie mij hier wat helpen. Ben niet thuis in de telefoons, telefoon hoeft niet 100en apps aan te kunnen.
Abbo-loze smartphone in de lagere prijsklasse (tot 200€). Camera moet geschikt zijn om een goede foto van de paarden te kunnen maken, maar verdere opties in de camera zijn niet echt van belang denk ik. Telefoon moet wifi hebben, zal ook geen gebruik maken van 3G. Wat betreft apps moet er zeker whatsapp op kunnen, leuk zou zijn wat spelletjes (geen idee of dit ook onder apps valt?). Accu moet minstens een dag uithouden en de telefoon mag zich absoluut niet zelfstandig aan/uit zetten (ene model doet dit meer dan de ander). Ook wil ik wel een redelijk (zodat ke wel goed kan typen e.d.), maar geen hele grote telefoon. Moet nog gemakkelijk mee kunnen in mn (broek)zak. Ik weet niet hoe dit met dit soort typen telefoon zit, maar ik wil wel graag radio en muziek kunnen luisteren met de foon, radio ook zonder internet(tenminste, aks dat mogelijk is). Merk weet ik ook niet zo veel van, heb nu een Samsung Star en die bevalt prima!
galley schreef:30 vind ik eigenlijk net te veel, over de post hierboven met LG, ik heb er een hekel aan gekregen omdat ze zoveel tijd in het design steken en weinig in de software ed, of is dat inmiddels wel een beetje bij getrokken. Mijn eerste touch telefoon van LG is meerdere malen bijna door het raam gesmeten..
Naborah schreef:Hoihoi, ik ben aan het kijken wat de opties zijn voor een foon naar mijn wensen en mogelijk kunnen jullie mij hier wat helpen. Ben niet thuis in de telefoons, telefoon hoeft niet 100en apps aan te kunnen.
Abbo-loze smartphone in de lagere prijsklasse (tot 200€). Camera moet geschikt zijn om een goede foto van de paarden te kunnen maken, maar verdere opties in de camera zijn niet echt van belang denk ik. Telefoon moet wifi hebben, zal ook geen gebruik maken van 3G. Wat betreft apps moet er zeker whatsapp op kunnen, leuk zou zijn wat spelletjes (geen idee of dit ook onder apps valt?). Accu moet minstens een dag uithouden en de telefoon mag zich absoluut niet zelfstandig aan/uit zetten (ene model doet dit meer dan de ander). Ook wil ik wel een redelijk (zodat ke wel goed kan typen e.d.), maar geen hele grote telefoon. Moet nog gemakkelijk mee kunnen in mn (broek)zak. Ik weet niet hoe dit met dit soort typen telefoon zit, maar ik wil wel graag radio en muziek kunnen luisteren met de foon, radio ook zonder internet(tenminste, aks dat mogelijk is). Merk weet ik ook niet zo veel van, heb nu een Samsung Star en die bevalt prima!
Optiwolk schreef:Iemand hier die met zowel een iPhone 4s als een 5 heeft gewerkt en even de voor- en nadelen op een rijtje kan zetten?
Heb genoeg gespaard om me er eentje te kopen maar twijfel dus nog tussen de 2
ikkuhh90 schreef:Janine1990 schreef:Huh? Geen wifi maar wel een laptop?
Heb je niet gewoon een draadloos modem? Want dan moet je gewoon het wachtwoord voor internet invoeren.
In mijn laptop heb ik de kabel zitten voor internet.
Mayflower_ schreef:Optiwolk schreef:Iemand hier die met zowel een iPhone 4s als een 5 heeft gewerkt en even de voor- en nadelen op een rijtje kan zetten?
Heb genoeg gespaard om me er eentje te kopen maar twijfel dus nog tussen de 2
Mijn baas heeft een Iphone 4S en ik een Iphone 5 en we hebben ze laatst al eens naast elkaar gelegd. Mijn baas heeft er spijt van dat hij de 5 niet heeft gekozen.
Hier een link met verschillen: http://www.portablegear.nl/achtergrond/ ... rschil.htm
lotte_horses schreef:Ik hoor van jullie dat veel van jullie een HTC gsm hebben. Zijn ze zo bekend in Nederland dan?
Bij ons (Antwerpen, België) heb ik namelijk nog nooit iemand gezien met een HTC gsm![]()
En zijn ze dan zo goed?
Mij lijkt de HTC Wildfire S wel leuk, omdat het een HTC gsm is, dus die volgens jullie goed is, en hij binnen mijn prijsklasse (150€) zit.
Heeft iemand hier ervaringen mee? Hoe lang kan die ongeveer meegaan?